Beantwoord

PC BANKING

  • 12 October 2022
  • 1 reactie
  • 262 Bekeken

Ik moet meer dan 75000 euro overmaken aan jullie en wou dit via de app doen maar ze informeerde mij dat ik dit via PC Banking moet doen. 

Ik heb dit geprobeerd maar mijn kastje van M1 en M2 werkte niet goed. Had ik een ander gebruikt maar staat nu PIN BLOCKED op. 

Op jullie site heb ik de procedure ook gelezen dat jullie het kunnen ontblokken en dat ik dan met mijn kaart op 1 van de Fortis automaten dit kan in orde maken MAAR ik zit in India en dus kan ik mijn kaart niet activeren via 1 van jullie automaten en ik moet deze rekening morgen (13-10) betalen. Dit is voor mijn nieuwe huis.

 

Hopelijk kunnen jullie mij zo snel mogelijk helpen. Op mijn Belgisch nummer ben ik niet bereikbaar hier wel op mijn Indisch nummer:

 

MVG Werner Martens

icon

Beste antwoord van YannickB 13 October 2022, 08:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Dag Werner,

Ik heb je telefoonnummer uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Contactgegevens en andere persoonlijke info zet je best nooit zomaar online. Ik kan je jammer genoeg ook niet op laten bellen via deze weg.

Je belt ons Easy Banking Centre best op via Communicatie in Easy Banking App of op 02 762 60 00. Mijn collega’s kunnen jouw kaart resetten. Nadien moet ze inderdaad aan een automaat gebruikt worden met de juiste pincode. 

In het buitenland kan je dat ook doen, maar de automaat moet online zijn en moet verbinding maken met het netwerk van de bank. 

Neem ook je kaartlezer mee. Gebruik je kaart aan de automaat, stop ze in de kaartlezer en druk op M2. Verschijnt er nog steeds PIN BLOCKED, dan ga je een ander automaat moeten proberen.

Reageer