Beantwoord

phone banking

  • 13 April 2023
  • 1 reactie
  • 949 Bekeken

Wil easy banking phone gebruiken , maar lukt niet, zegt dat ik actief ben (maar mijn code van 5 cijfers klopt niet en kan ze ook niet veranderen)

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 13 April 2023, 14:13

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo @johan r. ,

Bedankt voor je bericht. 

Het is mogelijk om via de Easy Banking Web op de computer de Easy Banking Phone code te wijzigen.

Via Easy Banking Web:
Dit is enkel mogelijk indien u een actieve kaart in uw bezit hebt momenteel.
1. Surf naar onze website Easy Banking Web (https://www.bnpparibasfortis.be)
2. Klik bovenaan rechts op de groene rechthoek "Aanmelden" & volg de stappen om u aan te melden met de kaartlezer of via Itsme.
3. Klik vervolgens op "Instellingen" rechts bovenaan
4. Kies voor "Easy Banking Phone" in het menu dat verschijnt
5. Klik op "Activeren" of "Wijzigen" en accepteer de voorwaarden
6. Kies nu een 5-cijferige code die u makkelijk kan onthouden & typ deze 2 keer in, zoals gevraagd
7. Bevestig met de kaartlezer
Bel ons rechtstreeks nummer 02 762 60 00, geef uw klantennummer en 5-cijferige Easy Banking Phone Code in.

 

Indien het niet lukt om uw Easy Banking Phone code te wijzigen, raad ik aan om ons telefonisch te contacteren. 

 

Je kan best contact nemen het Easy Banking Centre. Je kan bellen via 02 762 60 00 of als je in Easy Banking App inlogt en klikt op Communicatie>Easy Banking Centre. Je kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

 

Met vriendelijke groeten,

SabrinaVD

Reageer