Beantwoord

pin blocked

  • 21 June 2021
  • 1 reactie
  • 1019 Bekeken

Vorige week na het installeren van de nieuwe app trachtte ik in te loggen. Mijn kaartlezer gaf pin blocked aan. Ik heb toen naar het Easy Banking Centre gebeld ( een half uur moeten wachten vooraleer iemand opnam) om de pincode te laten deblokkeren. Daarna ben ik naar een bankautomaat in een bnp kantoor gegaan zoals werd aangegeven in het telefoongesprek en kon er geld afhalen met de kaart. De kaart en pin werkte.

Nu tracht ik opnieuw in te loggen op de app en krijg alweer de melding pin blocked. Ik heb maar één bankkaart. 

Ik ben 80 plus en niet erg mobiel. Kantoren zijn er als maar minder en het dichtstbij zijnde is voor mij al behoorlijk ver. Het is dus niet evident om daar keer op keer naartoe te gaan. 

Ik tracht nu een afspraak te maken in een kantoor en hang alweer twintig minuten aan de lijn in wacht...

icon

Beste antwoord van Anonymous 21 June 2021, 13:26

Bekijk origineel

1 reactie

Dag @Eugene Grobet ,

Mijn excuses voor het ongemak. Ik vermoed dat er iets is misgelopen bij het registreren bij de automaat. Heb je de mogelijkheid om je te begeven naar een andere bankautomaat (mag gerust van een andere bank zijn) of je kaart voor een fysieke betaling te gebruiken?

Groetjes,

Lieze

Reageer