Poll: Hoe vaak gebruik jij de Easy Banking App?


Tijd voor een poll! Ik ben namelijk zeer benieuwd hoe vaak jullie onze applicatie Easy Banking gebruiken. ☺

Hoe vaak gebruiken jullie de applicatie Easy Banking?


24 reacties

Reputatie 2
Altijd handig om snel even je saldo te checken (om genante situaties aan de kassa te vermijden) of nog snel even een overschrijving te maken !!!
Hey Ans! Inderaad daarvoor is de applicatie TOP! 👍🏽 Een etentje op restaurant en het zorgen dat iedereen gepast kan betalen met cash geld, altijd veel miserie! 1 iemand betaalt en je kan zelf je deel gemakkelijk terugbetalen, klaar is kees! 😉

Ook bedankt voor je bijdrage in het topic over de schuldsaldoverzekering en de notariskosten

Je mag je gerust nog even voorstellen via volgend topic of neem verder een kijkje op onze community. 👋🏼
Reputatie 5
Badge +3
De reden dat ik die app gebruik is om te kijken of er bepaalde verrichtingen uitgevoerd is en om overschrijvingen te doen zonder dat ik telkens mij moet aanmelden met mijn bankkaart en kaartlezer, ik heb maar in te loggen met mijn passwoord.
Uiteraard gebruik ik ook nog altijd Easy Bank Web, voornamelijk om mijn uittreksels op mijn laptop op te slaan.
Ik sluit mij volledig aan bij jou Alexander ☺ Ik gebruik de app ook voornamelijk om snel mijn verrichtingen na te kijken en om overschrijvingen uit te voeren.
Reputatie 1
Super app!
@marijnverdult Dankjewel voor jouw positieve reactie! Altijd fijn om te lezen ☺
Vind het enkel jammer dat het niet meer gaat om meer dan 1 profiel te installeren.
@AndyMarchal Bedankt voor jouw feedback.

Het is inderdaad niet meer mogelijk om meerdere profielen aan te maken op een smartphone. Dit vanuit het standpunt dat een smartphone een persoonlijk toestel is en dus niet door meerdere personen gebruikt wordt. De bank gaat uit van het principe smartphone = één gebruiker = één profiel.

Op een tablet is het wel mogelijk om meerdere profielen aan te maken aangezien deze toestellen vaak meerdere gebruikers hebben.

Waarom gebruik jij meerdere profielen?
Omdat ik soms als ik bij mijn ouders langs ga, ik hun betalingen doe...
Ik moet dan steeds mijn profiel verwijderen en 1 voor hun aanmaken...
Dit mocht echt wel blijven zoals voordien
@AndyMarchal Ik begrijp dat het zeer vervelend is. Miscchien kunnen jouw ouders overwegen om volmacht te geven aan jou? Via de applicatie kan je namelijk alle rekeningen raadplegen en beheren waar jij houder of volmachthouder van bent. Zo kan je met jouw profiel ook hun rekeningen beheren en moet je niet telkens het profiel opnieuw aanmaken.
Reputatie 2
Leuk om al deze reacties te lezen!

Ik check ook dagelijks mijn Easy Banking app! Zeker de integratie van de Bancontact-app vind ik top!
Reputatie 5
@Tom DB Bedankt voor je positieve reactie. Fijn om te lezen dat je de Easy Banking app dagelijks gebruikt 🙂.
100 % veilig. . Een aanrader om deze te gebruiken .
@Marcel1955 De veiligheid garanderen is inderdaad het belangrijkste! Dankjewel voor jouw fijne reactie. ☺
Reputatie 3
Badge +2
Ik gebruik de app dagelijks. Ideaal om snel m'n saldo en verrichtingen te checken, de uitgaven op m'n MasterCard te zien en de evolutie van mijn beleggingen op te volgen. Easy Banking Web gebruik ik steeds minder en minder.
Reputatie 5
@Wouter Vwb Bedankt voor je reactie 🙂 !
Reputatie 1
Badge
Ik gebruik hem geregeld, maar had vandaag de melding dat mijn paswoord niet meer geldig was..is dit normaal voor de veiligheid...door een update van de app of iets anders...kon iets beter vermeld worden waarom dit gebeurde...
Reputatie 5
@Klaas s Bedankt voor je reactie. Leuk om te horen dat je de app regelmatig gebruikt. In verband met het paswoord dat vervalt kan je je antwoord terugvinden in het bericht nieuw paswoord aanmaken in Easy Banking app. Als je vragen hebt stel ze dan gerust.
Ik gebruik dagelijks de app, zeer handig, snel en uitgebreid! Zou nu nog handiger zijn mocht de app ook geoptimaliseerd worden voor iPhone X.

Nu zijn er onderaan en bovenaan van het scherm zwarte balken. Ook vraagt de app om vingerafdruk scan in te stellen terwijl dit niet op de iPhone X bestaat, het is nu Face ID.
Reputatie 1
Badge
Das een nadeel van een vooruitstrevend toestel...
Komt wel...
Luxe probleem😏
@timdr

Welkom op onze community! 🙂

Het is leuk om te horen dat je onze applicatie dagelijks gebruikt. Het klopt dat onze applicatie nog niet aangepast is aan de iPhone X.

Ik geef jouw opmerking door aan de bevoegde dienst. Wij laten het jou weten als we hierover feedback hebben.

Het is je eerste bericht hier. Daarom verwijs ik je graag naar enkele interessante berichten:
- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor en leer de andere leden op de community kennen.
- Wij informeren je graag over nieuwigheden. Ken je onze Flagship stores al? Bekijk dan dit bericht en lees waarom een bezoekje aan één van onze Flagships de moeite waard is.
Reputatie 5
Dag @timdr,

Wij hebben wat meer info van onze ICT dienst ontvangen. Technisch gezien werkt het, maar onze schermen zijn nog niet ontwikkeld en specifiek aangepast. Momenteel ondersteunen wij nog niet de dimensies van iPhone X wat inderdaad kan resulteren in zwarte schermen of balken. De nodige ontwikkelingen zullen gebeuren maar we hebben nog geen precieze timing hiervoor.

Nog een fijne avond!
Reputatie 5
@timdr,

Wij brengen je graag op de hoogte dat Face ID zou moeten werken.

Je dient hiervoor wel eerst Touch ID te activeren. Indien het niet lukt en je een foutmelding krijgt kan je best de app verwijderen via de App store (of voor Androidtoestellen via de Google Play Store), je toestel eens herstarten en de app daarna opnieuw installeren. Activeer dan de Touch ID. Bij de volgende aanmelding krijg je een pop-up met de vraag om toegang te geven tot je gegevens. Hierna zou face ID moeten werken.

Laat je ons weten of het werkt?

Nog een fijne dag!
Reputatie 5
Hallo @timdr

Wij laten je graag weten dat sinds vandaag met de laatste update van de app voor iPhone X:
- de juiste terminologie 'FaceID' ipv TouchID werd toegevoegd
- de schermgrootte werd geoptimaliseerd

Alvast een fijn weekend!

Reageer