Beantwoord

Portefeuille

  • 9 June 2021
  • 3 reacties
  • 203 Bekeken

Beste,

Via Easy Banking zou ik graag mijn portefeuille willen inkijken

Dhr Jan Lelong heeft mij getoond hoe het in zijn werking gaat maar...ik vind absoluut niet terug wat hij mij getoond heeft

 

Gaarne jullie hulp aub

 

Dank bij voorbaat

 

Mvg

Eddy Viette

icon

Beste antwoord van YannickB 9 June 2021, 14:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Bedankt voor je bericht Eddy.

Je kan jouw beleggingsportefeuille raadplegen via deze stappen:

  • Meld via een pc of laptop aan op https://www.bnpparibasfortis.be.
  • Klik bovenaan op Sparen en beleggen (Beleggen voor Private Banking) en kies voor Mijn beleggingen.
  • Op dit scherm vind je een overzicht van jouw effectenrekeningen binnen en buiten contract, van pensioensparen en van eventuele termijnrekeningen en beleggingsverzekeringen. 
  • Om een overzicht van je effecten te zien, kan je klikken op een effectenrekening. Vervolgens kan je meer details van een aandeel, fonds, obligatie of een ander effect opvragen door op de naam te klikken.

De video in deze handleiding visualiseert het alvast ook wat:

Laat het me zeker weten als dit niet is wat je zoekt of indien je nog vragen hebt.

Beste Yannick,

Bedankt voor uw snelle reactie

De uitleg (zoals de video) heb ik gekregen van Jan Lelong

Maar...de icoontjes kan ik niet terugvinden

Goed om te weten...ik heb geen pc/laptop meer...alleen tablet en smartphone

Ik verondersteld dat ik zal moeten inloggen (met tablet) op Easy Banking en dan zal het lukken

Ik denk dat gewoon met de 'App' van Easy Banking het niet zal lukken

Gaarne uw raad per kerende aub

Dank bij voorbaat

Mvg

Eddy Viette

 

Reputatie 7

Als je een tablet gebruikt, dan kan je op onze website aanmelden door die te openen via de browser van de tablet. Afhankelijk van de grootte van het scherm zal het menu met de optie Beleggen bovenaan of links verschijnen.

Mogelijk moet je ook eerst het menu in de linkerbovenhoek openen (de horizontale strepen bovenaan links.

Via de app zijn de mogelijkheden momenteel beperkter; er is bijvoorbeeld geen portefeuillerapport beschikbaar . Je vindt er wel een beknopt overzicht van jouw beleggingen:

  • Meld aan in onze app.
  • Open het menu door op de horizontale strepen of op Meer te drukken.
  • Kies voor Beleggingen.
  • Dit scherm toont opnieuw een overzicht van alle beleggingsproducten die je bij ons hebt. Je kan meer details opvragen door op het nummer te drukken.
  • In het geval van een effectenrekening krijg je eerst een onderverdeling per type effect te zien. Door op een type te drukken, verschijnen alle beleggingen die je van dat type in portefeuille hebt. Van daaruit kan je per effect doorklikken voor meer details.

Reageer