Beantwoord

Probleem bij aanmaken aanmeldcode app

  • 24 February 2020
  • 1 reactie
  • 761 Bekeken

Ik heb al een paar keer geprobeerd om de vereiste aanmeldcode aan te maken, maar bij het invoeren van de nieuwe code krijg ik de tweede keer de melding dat ik niet dezelfde code mag ingeven als de eerste keer. Dat is echter het verificatiemoment dus dat zou vreemd zijn, maar dan toch maar een andere code ingegeven de tweede keer en dan krijg ik natuurlijk de foutmelding dat ik dezelfde code moet ingeven als de eerste keer…

Iemand een idee hoe ik dit probleem kan omzeilen?

icon

Beste antwoord van YannickB 24 February 2020, 13:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Sofia,

Je moet in totaal drie keer een code van vijf cijfers ingeven. 

De eerste keer is het de code die je per sms krijgt. Dit is een eenmalige verificatie en om veiligheidsredenen kan je die code niet gebruiken als persoonlijke code. Je moet ze dus maar een keer gebruiken.

Op het volgende scherm word je gevraagd om een eigen code te kiezen. Die moet je vervolgens een tweede keer bevestigen.

Reageer