Beantwoord

Probleem ITSME

  • 9 April 2020
  • 3 reacties
  • 4158 Bekeken

Beste allen,

Het lukt mij niet om te registreren voor de ItsMe-app.

Ik kan mijn account wel koppelen aan BNP Paribas Fortis en dit bevestigen met de kaartlezer, maar nadien kom ik steeds uit op een scherm met de melding: ‘Het registreren bij itsme is mislukt. Sorry, technische update. Als dit bericht zich blijft herhalen, contacteer de helpdesk op...’.

 

Ik heb nog niet gebeld naar dit nummer, misschien dat jullie mij eerst kunnen helpen?

Ik zou de app toch graag willen installeren omdat het makkelijker is om in te loggen in de Web, en zo kan ik het ook demonstreren aan klanten.

 

Bedankt voor jullie hulp en fijn lang paasweekend gewenst!

 

Evelyn

icon

Beste antwoord van Anonymous 9 April 2020, 15:58

Bekijk origineel

3 reacties

Hey @Evelyn Callaert,

 

Deze foutmelding zou niet gekoppeld zijn aan je gegevens bij ons.

Ik geef je enkele tips van wat misschien de oplossing kan zijn:

  • Was de Itsme applicatie al langer geïnstalleerd of nog maar pas? Soms kan het helpen om de Itsme app te verwijderen en opnieuw te installeren.
  • Wat je ook kan proberen is via de website van Itsme je account blokkeren en opnieuw activeren.
  • Moest het hierna nog steeds niet lukken, is het wel best dat je met hen even contact opneemt.

Groetjes,

Lieze

 

Het is gemakkelijk om naar een ander te verwijzen.

Heb ook een probleem om mij te registreren met itsme.

Vandaag een tiental keer geprobeerd, ben bij de bank geweest een 4 tal keer een poging gedaan niets lukte.

Als ik itsme wil configureren via fortis dan start te browser soms of na lange tijd (2minuten) komt er iets op het scherm om de kaartnummer en klantnummer in te geven.

Daarna soms of na lange tijd dan kan ik ook de de code ingeven met de kaartlezer.

Daarna som een foutmelding met een kruis waar ik niet op kan klikken en soms de melding het is gelukt.

Daarna kan ik niet op de groene vink klikken.

maar ja, het is weeral gemakkelijk om naar een ander te verwijzen, heb nog al eens meegemaakt met een probleem met proximus en fortis en maar naa elkander wijzen, niemand die echt naar het probleem zoekt.

mvg

 

 

Nog vergeten, daarna vandaag bij KBC op 3 minuten itsme geinstaller op dezelfe gsm.

Ging foutloos, daarna alles terug verwijdert.

Reageer