probleem met easy banking

  • 4 July 2020
  • 2 reacties
  • 232 Bekeken

Beste, 

Ik kreeg zonet een sms van +32 497 13 35 87 waarin gezegd werd dat mijn easybanking zou vervallen indien ik niet zou heractiveren. Ik ben daar niet durven op ingaan. Helaas, ik kan mijn rekening niet meer raadplegen via easy banking.

Herkennen jullie het probleem? Ik hoop op een oplossing.

Mijn vriendelijke groet,

 


2 reacties

Beste, 

Ik kreeg zonet een sms van +32 497 13 35 87 waarin gezegd werd dat mijn easybanking zou vervallen indien ik niet zou heractiveren. Ik ben daar niet durven op ingaan. Helaas, ik kan mijn rekening niet meer raadplegen via easy banking.

Herkennen jullie het probleem? Ik hoop op een oplossing.

Mijn vriendelijke groet,

 

Reputatie 7

Dag Oswald,

Ik heb je e-mailadres en telefoonnummer uit je bericht verwijderd. Dit is een publieke website en persoonlijke informatie deel je best nooit zomaar online.

Het bericht is alvast niet afkomstig van ons, maar gaat om een poging tot phishing/fraude. Ik raad je aan om ons maandagochtend onmiddellijk op te bellen zodat we je rekeningen en je toegang tot Easy Banking na kunnen kijken. Je kan ons bereiken op 02 762 60 00 van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

 

Als je gegevens invulde op een mogelijk frauduleuze website, of indien je vermoed slachtoffer te zijn van fraude, dan dien je onmiddellijk Card Stop te bellen op 078 170 170 om je debetkaart te laten blokkeren.

 

 

Reageer