probleem met overschrijving

  • 29 januari 2019
  • 1 reactie
  • 339 Bekeken

Mijn broer en zus schreven op dezelfde dag hetzelfde bedrag naar mij over via de app (Bancontact QR scanner). Na meer dan een maand staat het bedrag van ze allebei nog steeds niet op mijn rekening. Het bedrag is wel effectief van hun rekening gegaan. Hoe kan ik dit oplossen, zodat ik het geld aankrijg?
Bedankt!

1 reactie

Reputatie 1
Dag Phaedra Wouters,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je een betaling met de QR code niet hebt ontvangen.
Wanneer er meerdere betalingen per dag worden uitgevoerd via deze functie worden deze gebundeld.
U zal dan de storting op uw rekening krijgen met als vermelding globalisatie.

Indien je toch even het nodige wilt laten nakijken kan je ook steeds contact opnemen met ons Easy Banking Center op het nummer 02/762 60 00.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag verder !

Reageer