Beantwoord

problemen Easy Banking Web

  • 23 March 2020
  • 1 reactie
  • 982 Bekeken

Beste,

 

sinds 3 dagen kan ik mij niet meer inloggen op de online banking.

Ik krijg de melding: 

Door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar. Bel +32 2 433 40 92.

 

Alvast bedankt,

Emilia

icon

Beste antwoord van RubenV 23 March 2020, 15:13

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Dag Emile, 

 

Bedankt voor je berichtje.

 

Is het mogelijk dat je een nieuwe kaart hebt ontvangen? Zo ja, dan mag je die nieuwe kaart eerst registreren op je online banking. 

 

Dat doe je in onze app door bovenaan rechts op het aanmeldscherm te drukken op de drie punten, te kiezen voor Profielgegevens en dan te klikken op Profiel verwijderen.

 

Werk je ook met onze website, dan kan je daar links op het aanmeldscherm drukken op Aanmelden met een ander profiel. Ik raad je aan om dan meteen het bestaande profiel te verwijderen.

 

Geef ons gerust een seintje indien je nog problemen ondervindt.

 

 

Nog een fijne dag!

^RV

 

 

 

Reageer