Beantwoord

Problemen met de app

  • 14 April 2020
  • 3 reacties
  • 868 Bekeken

Beste,   Mijn excuses over mijn reactie, maar helaas door een aantal keer telefonisch contact gehad te hebben met jullie diensten en telkens moeten aanhoren dat je best de app eens verwijderd en terug installeerd , dan is de fun er onmiddelijk af als je een betaling op verplaatsing wil uitvoeren en het ding niet werkt.... met als resultaat , een rood hoofd van schaamte en goederen daar laten...ik denk niet dat dit de bedoeling van een gebruiksvriendelijke app en je kan zelf nalezen dat er zelfs recenties van 2018 dit bevestigen...   graag zag ik een oplossing, ik betaal uiteindelijk maandelijks (3 euro) genoeg om een rendabele bankverrichting te kunnen uit voeren ...   mvg Hendrickx Eddy
icon

Beste antwoord van YannickB 15 April 2020, 08:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Eddy,

Het is inderdaad allesbehalve prettig als je zoveel problemen met onze app hebt.

Is het bij een gewone overschrijving of bij het aanmelden dat het fout loopt, of lukt het niet om betalingen via Bancontact (QR-code) uit te voeren?

De app gaat in de fout na het lezen van de QR-code dan geeft deze telkens, wanneer het zou moeten overgaan in een bevestiging, aan dat er een fout is ...

Reputatie 7

Dat gaat inderdaad om een probleem bij ons, mijn excuses daarvoor.

Op dit moment wordt er gewerkt aan een update die de problemen met de Bancontact-functie op zal lossen, alleen heb ik momenteel nog geen datum.

Voorlopig raad ik je aan om de Payconiq by Bancontact-app te installeren, daar je debetkaart aan te koppelen en die app te gebruiken voor betalingen met QR. Op die manier zal het wel lukken.

Reageer