Beantwoord

Problemen met de BNP Fortis Paribas app

  • 24 November 2020
  • 3 reacties
  • 400 Bekeken

Beste,

 

Ik bezit een OnePlus smartphone. Sinds aan het begin dat ik klant ben bij jullie heb ik enorm veel problemen met de app. Er komt bij zo goed als elke aanmelding ‘fout bij het controleren van gegevens’. Soms kan ik me wel aanmelden. Helaas krijg ik dan een foutmelding bij het willen maken van eender welke overschrijving, ik krijg dan de melding ‘technische storing’. Nu kan ik er laatste dagen volledig niet meer op. Ik heb de app reeds tientallen keren opnieuw geïnstalleerd, maar nu kan ik er helaas niet meer in. Ik kan tot het menu gaan waarmee ik me met de kaartlezer moet inloggen met mijn bankkaart, maar nadien krijg ik de melding ‘door een technische storing is de app tijdelijk niet beschikbaar’. Mijn vriendin heeft echter geen problemen met haar iPhone SE. Ik zou graag de app optimaal kunnen gebruiken zoals mijn vriendin, zowel inloggen als overschrijven.

 

Kan er een oplossing voorzien worden voor dit enorme ongemak?

Alvast bedankt,

Tibo Leyssens

icon

Beste antwoord van Anonymous 27 November 2020, 11:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Dag Tibo

Zou het kunnen dat er heel wat app’s openstaan op de achtergrond bij gebruik van de easy banking app? Dan komt er inderdaad vaak een technische storing. Dit omdat andere app’s het toelaten van elkaar te lezen, de easy banking app blokkeert dit.

Beste,

 

Bedankt voor uw snelle reactie.

Ik heb het afgelopen 2 dagen nog meerdere malen getest, ook met uw advies maar dit geeft helaas geen resultaat. Ik heb de app opnieuw meerdere keren geïnstalleerd en alle achtergrond apps uitgeschakeld. Is er nog een oplossing? Het is heel belangrijk voor me dat ik de app kan gebruiken. Ik ondervind geen problemen bij de app van Belfius.

 

Nu loopt het weer mis; als ik de app opnieuw heb geïnstalleerd en nu bij het ingeven van mijn gegevens blijft het laden ‘gegevens ophalen’ en nadien komt er ‘technische storing’. Nu krijg ik niet eens de kant om met de kaartlezer te werken. Opnieuw installeren, smartphone aan en uitzetten, op wifi, of 4G, niets werkt.

 

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Tibo Leyssens

Hey @Tibo ,

Mijn excuses voor het ongemak dat je ondervindt.

Krijg je op het einde van de foutmelding een bepaalde code?

Dit kan bijvoorbeeld veroorzaakt worden wanneer zowel wifi als 4G aan staan en de internetverbinding hierdoor minder stabiel is.

Groetjes,

Lieze 

Reageer