Beste,
Ik bezit een OnePlus smartphone. Sinds aan het begin dat ik klant ben bij jullie heb ik enorm veel problemen met de app. Er komt bij zo goed als elke aanmelding ‘fout bij het controleren van gegevens’. Soms kan ik me wel aanmelden. Helaas krijg ik dan een foutmelding bij het willen maken van eender welke overschrijving, ik krijg dan de melding ‘technische storing’. Nu kan ik er laatste dagen volledig niet meer op. Ik heb de app reeds tientallen keren opnieuw geïnstalleerd, maar nu kan ik er helaas niet meer in. Ik kan tot het menu gaan waarmee ik me met de kaartlezer moet inloggen met mijn bankkaart, maar nadien krijg ik de melding ‘door een technische storing is de app tijdelijk niet beschikbaar’. Mijn vriendin heeft echter geen problemen met haar iPhone SE. Ik zou graag de app optimaal kunnen gebruiken zoals mijn vriendin, zowel inloggen als overschrijven.
Kan er een oplossing voorzien worden voor dit enorme ongemak?
Alvast bedankt,
Tibo Leyssens