Beantwoord

rekening openen

  • 28 February 2020
  • 1 reactie
  • 847 Bekeken

Er is een behoorlijk bedrag aan geld gestort maar ik weet niet hoe dat ik hem moet activeren en hoe ik er gebruik van kan maken om een overschrijving te doen want die BNP rekening is in Frankrijk. Zo heb ik nog twee foto's met certificaat The codes en zo maar ik heb letterlijk geen idee hoe dat ik er gebruik van kan gaan maken en ook totaal geen idee hoe dat ik er een rekening open dus ik zou hier heel graag informatie over willen Indien u meer informatie zou willen hebben om mijn hier mee te kunnen helpen Kan u mijn bellen graag niet na 22:00 bellen mocht het zijn dat u hier de uitkomst zodat ik er gebruik van kan maken Willeke ook gerust iets tegenover zetten en het geval dat dit bekijkt kan u mij het best een sms versturen met het onderwerp en zal ik u er kort erna over terugbellen en zal ik ook mijn e-mailadres dan geven met vriendelijke groet Marcello

 

icon

Beste antwoord van YannickB 28 February 2020, 20:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Marcello,

Ik heb alle persoonlijke info uit je bericht verwijderd. Dit soort informatie deel je best niet online en zeker niet op een publieke plaats als dit waarop iedereen mee kan lezen.

 

Op basis van de foto die je had toegevoegd, lijkt het me ook om fraude te gaan. Als je info hebt doorgegeven aan mensen die zich voordeden als medewerkers van onze bank, dan raad ik je aan om zo snel mogelijk met ons contact op te nemen via 02 762 60 00. We zijn er door de week van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Als je kaartgegevens doorgaf, dan dien je ook zo snel mogelijk je kaart te blokkeren via Card Stop door te bellen naar 078 170 170.

Reageer