Beantwoord

Rekening verdwenen bij Easy Banking

  • 23 October 2022
  • 3 reacties
  • 557 Bekeken

Beste

 

Eén van mijn rekeningen bij BNP Parisbas is niet meer zichtbaar op mijn Easy Banking en ik kan er bijgevolg ook geen verrichtingen mee uitvoeren.

icon

Beste antwoord van YannickB 3 November 2022, 09:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Dag @Luccor 

De rekening is zowel niet beschikbaar via de computer en de app?

Via sociale media heb ik geen toegang tot jouw dossier. Hiervoor neem je best telefonisch contact met ons op. Je kan de medewerkers bereiken op het nummer 02 762 60 00  maar dan dient de lijn beveiligt te worden aan de hand van de Easy Banking Phone-code. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Communicatie (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.

Wat een onprofessioneel geklungel ! Zelfde mail als 5 dagen geleden. Na ettelijke telefoongesprekken is er nog steeds geen oplossing. Ik ben heel sterk ontgoocheld in jullie erbarmelijke diensteverlening !

Luc Coryn

Reputatie 7

Dag Luc,

Ik heb je klantnummer uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke en financiële info deel je best nooit zomaar online. Via de Community hebben we ook geen enkele toegang tot klantgegevens.

Ik begrijp ook dat het niet prettig is als je een van je rekeningen niet op kan volgen en als er geen oplossing gevonden wordt.

Welke info hebben mijn collega’s je gegeven tijdens de telefoongesprekken? Hebben ze meer uitleg gegeven over wat je kan doen, of zou de situatie verder onderzocht worden?

Reageer