Beantwoord

rekeningen koppelen in bancontact

  • 22 October 2019
  • 7 reacties
  • 2610 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Ik zou in de banccontactapp ook mijn professionele rekening willen koppelen, nu is het enkel mijn privé rekening. Kunnen jullie mij helpen?

icon

Beste antwoord van Jeroen11 30 October 2019, 08:30

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag Karote, 

Wil je een extra rekening toevoegen aan de app Payconiq by Bancontact?

Voorlopig kan je slechts 1 bankrekening koppelen om betalingen te doen door gebruik te maken van ‘contacten’ of ‘winkels. Je kan wel meerdere kaarten (max. 5) registeren door ‘Voeg kaart toe’ te kiezen via de optie ‘Betaalmiddelen’ uit het hoofdmenu.  Meer info vind je ook op de pagina van Payconiq by Bancontact.

Meer info over het professionele gebruik van de app vind je op de pagina Payconiq in uw zaak.

Fijne dag verder!

Beste,

Het gaat niet over payconiq, maar over de bancontact van easy banking. Ik wil kunnen ontvangen op mijn professionele rekening.

Vriendelijke groet, Karolien

Reputatie 3

Dag@Karote,

Je kan geld ontvangen op de professionele rekening als je je professionele bankkaart aan je Easy Banking App zou koppelen.

Dit kan je doen door de Easy Banking App te openen en vervolgens rechts bovenaan op de drie witte bolletjes te klikken. (Het scherm waar je kan kiezen tussen aanmelden en bancontact)

Zo kan je je profiel verwijderen en dan je professionele bankkaart gebruiken om je  aan te melden!

Groetjes,

Jeroen

Mijn professionele bankkaart is gekoppeld aan de app,  ik wil gewoon weten hoe ik die rekening kan toevoegen aan bancontact zodat de klanten direct op die rekening kunnen betalen via bancontact.

Reputatie 5
Badge

Dag Karote, 

Wanneer de kaart van je professionele rekening gekoppeld is aan je profiel op de Easy Banking App, kunnen klanten via de bancontact-functie rechtstreeks op deze rekening betalen. 

Fijne dag verder!

Beste, ik weet niet welke 17 cijferige code ze bedoelen van je paspoort.Waar vind ik dat?

Reputatie 7

@Iriske 

Welke handeling probeer je precies uit te voeren? Wil je een profiel aanmaken op Easy Banking? Onze app vraagt je alvast niet naar je paspoort, maar enkel naar je kaartnummer en klantnummer. Beide vind je vooraan op je debetkaart.

Reageer