Beantwoord

Rekeningen na Card stop

  • 15 May 2022
  • 1 reactie
  • 275 Bekeken

Ik heb mijn kaarten laten blokkeren via Card Stop. Hierna kon ik nog een tijdje mijn zichtrekeningen zien via de easy banking app, maar nu kan ik deze niet meer zien ± 1h na blokkeren kaarten.

Is dit normaal? Want nu kan ik niet zien of mijn geld nog steeds op de rekening staat.

icon

Beste antwoord van LarsD 16 May 2022, 09:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @Simon S,

Bedankt voor je bericht.

Je zou altijd nog je rekeningen in de Easy Banking App kunnen raadplegen, ook na het blokkeren van je kaart.

Het kan misschien een tijdelijk technisch probleem zijn. Heb je al eventueel geprobeerd je toestel even volledig uit te zetten en weer aan te zetten?

Als het probleem blijft dan kan je best ook dit laten nakijken door onze helpdesk. Deze kan je gemakkelijk bereiken door in de app aan te melden en dan vervolgens te klikken op “Communicatie”, daarna “Easy Banking Centre” en dan “Rekeningen en kaarten.”

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Wist je dat de Community 5 jaar bestaat? Om dat te vieren lanceerden we een wedstrijd! Doe snel mee en maak kans op een FNAC-waardebon van 25 euro.

 

Reageer