Beantwoord

rekeninguittreksels

  • 8 July 2020
  • 8 reacties
  • 796 Bekeken

Geen downloads mogelijk

icon

Beste antwoord van Karen 13 July 2020, 15:05

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag linda dkzr, 

Er zijn momenteel inderdaad problemen bij het downloaden van de uittreksels in een ZIP-bestand. Indien je de uittreksels afzonderlijk kan donwloaden in PDF-bestand lukt het wel. 

Alvast onze excuses voor het ongemak. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. 

Fijne dag verder! 

Beste Karen,

 

Geen idee waar je kan kiezen of je ZIP of PDF wil downloaden maar bij mij is het automatisch een PDF bestand en ook dit werkt niet.

 

 

mvg,

 

Remco

 

Dag linda dkzr, 

Er zijn momenteel inderdaad problemen bij het downloaden van de uittreksels in een ZIP-bestand. Indien je de uittreksels afzonderlijk kan donwloaden in PDF-bestand lukt het wel. 

Alvast onze excuses voor het ongemak. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. 

Fijne dag verder! 

 

Reputatie 5
Badge

Dag @Remco , 

Welke browser gebruik je om aan te melden op Easy Banking Web? Is dit Google Chrome? 

Jammer genoeg zijn er meldingen geweest bij het gebruik van Google Chrome om de uittreksels te downloaden. 

Kan je eens proberen aanmelden met een andere browser? 

Daarnaast raad ik je aan om na te gaan dat de pop-up blocker van je browser uitgeschakeld staat. Meer informatie hierover vind je in het bericht Wat te doen als je uittreksels niet openen.

Fijne dag verder! 

Hoeveel maanden gaat dit nog duren voordat we die uittreksels kunnen downloaden ? Als jullie die 66 documenten afzonderlijk willen downloaden, stuur ze me dan daarna door maar ik heb geen zin om me daar een half uur of langer mee bezig te houden.

Zelfs van thuis uit kan men dat toch wel aanpassen ??? Ik snap niet dat een firma als BNP zich kan bezighouden met software mensen die een download niet kunnen oplossen of is men in India nog niet uit lockdown ?

Graag asap een oplossing en ik begrijp ook niet waarom ik dit een een ‘community’ moet schrijven ???  Iemand moet zijn job doen en that’s it. Dit duurt ondertussen al 5 maand !!!!

Sorry 5 VIJF maanden !!!

Hey @LucV ,

Mijn excuses voor het ongemak dat je ondervindt.

Voor zover mij gemeld is, zou vanaf eind juni deze storing zijn ingegaan. Deze zou gekoppeld zijn aan een update van Windows.

Helaas is het blijkbaar een hardnekkig probleem, want het lijkt moeilijk op te lossen. Onze technische dienst is hier druk mee bezig!

Groetjes,

Lieze

Hoelang kan je je rekeninguittreksels raadplegen ? Soms heb je die 10 jaar later nog nodig.

Reputatie 7

Hallo @jamich459 

Je rekeninguittreksels worden door ons 10 jaar lang bewaard. Je kan ze gedurende die tijd raadplegen, downloaden en printen via Easy Banking.

Rekeninguittreksels voor afgesloten rekeningen blijven 3 jaar lang beschikbaar.

Reageer