Beantwoord

Scanfunctie werkt niet meer

  • 5 September 2022
  • 5 reacties
  • 742 Bekeken

Beste,

Sinds vorige week werkt bij mij de scanfunctie zowel op de easy banking app als op de hello bank app niet meer. Als je de scan opent zie je het scan venster niet. Als je toch probeert te scannen krijg je de meding dat het te lang duurt. 

De laatste tijd waren er wel meer ‘technische problemen’ maar dit was steeds van korte duur. Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd zonder succes.

gr,

Marc.

icon

Beste antwoord van LarsD 5 September 2022, 10:50

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Marc vdB,

Op wat voor soort toestel gebruik je de Easy Banking App? Dit is een toestel dat werkt op android of iOS (Apple)?

Je hebt ook al reeds geprobeerd het cache geheugen van de applicatie te verwijderen op je toestel?

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Samsung Galaxy S22 Ultra met Android 12. Het cache geheugen verwijderen heb ik ook al geprobeerd.

Ik heb net op iOS gekeken en daar zie ik het scanvenster wel.

gr,

Marc.

Reputatie 4

Je hebt niet recent een nieuwe debetkaart ontvangen? Indien dat je de kaart dan nog niet zou hebben gebruikt met pincode in een winkel kan dit namelijk voor problemen zorgen om te kunnen betalen of ontvangen via de app.

Anderzijds kan je ook nakijken of de instellingen van de kaart correct staan. Meld je aan in Easy Banking App > Kies voor Mijn diensten en dan Kaarten > tik op de kaart > controleer dat of geen blokkering werd ingesteld op de kaart en/of op specifieke betaalmethodes.

Krijg je trouwens het probleem bij een bepaalde handelaar? Indien wel, dan kan het zijn dat je kaartgegevens, als je die hebt opgeslagen bij deze handelaar, niet meer geldig zijn. Je zal dan dit eerst moeten aanpassen op alle webshops waarop je de kaart bewaarde.

Voor meer hulp kan je ook telefonisch contact nemen met het Easy Banking Centre door op Communicatie onderaan in Easy Banking App te klikken. Dan kunnen we het probleem verder nakijken.

Beste LarsD,

 

Ik heb geen nieuwe kaart gekregen.

gr,

Marc

Reputatie 4

En je hebt al reeds nagekeken of de instellingen van de kaart juist staan?

Als dat ook niet wijst op een oorzaak, raden we aan om contact te nemen met het Easy Banking Centre voor dit verder te laten onderzoeken.

Reageer