Beantwoord

Scannen - easy banking app

  • 17 December 2021
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

Sinds de nieuwe layout van de easy banking app of sinds het ontvangen van mijn nieuwe bankkaarten staat de gezamenlijke kaart van mijn echtgenote en mij als standaard bij ‘Scannen’.

Vroeger was dit mijn persoonlijke rekening en diende ik dit dus niet steeds aan te passen aangezien ik dit het meeste voor mijn persoonlijke zaken gebruik.

Is er een mogelijkheid om vast te kiezen, zonder dat jullie een keuze voor mij maken, welke kaart er wordt gebruikt bij scannen ipv dat ik dit steeds moet aanpassen ?

alvast bedankt.

Groeten,

Sven

icon

Beste antwoord van Arno B 17 December 2021, 15:06

Bekijk origineel

1 reactie

Dag @vdmsven,

 

Momenteel is het niet mogelijk om een standaardkaart te kiezen voor de scanfuncties. We raden dus aan om bij elke verrichting te controleren of de juiste kaart werd geselecteerd.

Onze technische dienst is hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing.

Reageer