Beantwoord

Storing easy app

  • 21 July 2021
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Sinds een paar dagen kan ik de inhoud van mijn spaarrekeningen op de easy app niet openen, de app stopt, mijn zichtrekening werkt normaal en kan ik de inhoud raadplegen.

Op de PC website werkt alles normaal.

Heb de app reeds verwijderd en opnieuw geinstalleerd, telefoon opnieuw opgestart, enz...heeft geen resultaat.

Graag advies,

mvg

 

icon

Beste antwoord van JarneM 22 July 2021, 12:27

Hallo @Janick ,

 

Indien je beschikt over een toestel met Android-versie 7 dan gaat dit om een gekend algemeen probleem. Onze IT-diensten zijn hier reeds van op de hoogte en proberen dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

 

Alvast onze excuses voor het ongemak!

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Hallo @Janick ,

 

Indien je beschikt over een toestel met Android-versie 7 dan gaat dit om een gekend algemeen probleem. Onze IT-diensten zijn hier reeds van op de hoogte en proberen dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

 

Alvast onze excuses voor het ongemak!

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Beste @JarneM 

 

Bedankt voor uw reactie, bezit een Samsung S6 edge met Android 7.

Voorheen nooit problemen had met de fortis app.

Kan niet updaten naar een hogere versie.

 

Mvg.

Janick

 

Heb vandaag de app nog eens uitgeprobeerd en nu is terug alles in orde.

 

Janick

Reageer