Beantwoord

Storing easy banking

  • 18 January 2020
  • 4 reacties
  • 787 Bekeken

Wegens storing op easy banking kunnen wij al een tijdje geen betalingen uitvoeren.

Wanneer gaat dat opgelost geraken?

icon

Beste antwoord van Anonymous 18 January 2020, 16:57

Bekijk origineel

4 reacties

Hey @Van Landegem ,

 

Welke specifieke foutmelding krijg je?

Is het bij een overschrijving in de Easy Banking App of via het Bancontact gedeelte?

 

Groetjes,

Lieze

Het is bij home banking. Bij het inloggen krijg ik de melding “ door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar” 

Hey @Van Landegem ,

Heb je toevallig onlangs een nieuwe kaart gekregen?

 

Hier kan je vinden hoe je een nieuw profiel kan aanmaken!

 

Groetjes,

Lieze

De melding “ door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar” komt inderdaad frequent voor tijdens het aanmelden. Mijn oplossing is dan dat ik de app sluit en terug opstart. En de elke keer lukt mij het dan om aangemeld te worden. Ik merk wel dat de aanmeldingstijd is toegenomen sinds vorige update. Probleem van time-out misschien in het tot stand komen van de verbinding. Ik zou het niet weten en hopelijk is dat een tijdelijk probleem.

 

Groeten, Rudi

Reageer