Beantwoord

Taal veranderen

  • 6 October 2021
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Ik heb normaal de taal voor de fysieke brieven die ik krijg van de bank veranderd in het Nederlands, maar ik krijg al maanden na die verandering nog altijd brieven in het FRANS en als ik in de app/website (dat in het Nederlands staat) bij “meer informatie” klik bij details verlichting dan staat het info in het FRANS terwijl alles in het Nederlands staat.

 

De site en app staat in het Nederlands voor mij, maar de brieven en “meer informatie” blijft nog altijd in het Frans voor mij. 

 

Kan het eindelijk eens volledig in het Nederlands?

icon

Beste antwoord van JadieT 7 October 2021, 15:18

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Hallo @KunKun 

We gaan je taalinstellingen allemaal eens moeten nakijken.

Via deze weg hebben we geen toegang tot je persoonlijke informatie. Je neemt best telefonisch contact op met je kantoor of met het Easy Banking Centre.

Als je beschikt over de Easy Banking App, kan je het Easy Banking Centre het beste bereiken door aan te melden en onderaan op ‘contact’ te klikken. Ga verder naar ‘Easy Banking Centre’ en je komt onmiddelijk beveiligd bij één onze medewerkers.

Heb je geen Easy Banking App staan? Bel dan rechtstreeks naar 02 762 60 00.

Je kan hen bereiken op weekdagen van 7-22h en op zaterdag van 9-17h.

Groetjes

JadieT

Reageer