Beantwoord

Technisch probleem aanmelden Easy Banking Web

• 2 maart 2019
  • 1 reactie
  • 492 Bekeken

Beste,

ik probeer mezelf te registreren voor Easy Banking Web, dit reeds sinds gisteren, maar krijg steeds de melding "Door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar. Bel +32 2 433 40 92. (EBW0116)" vanaf de stap dat je het contract met je kaartlezer moet ondertekenen.

Kunnen jullie me verder helpen?
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord van ShantyV 2 maart 2019, 13:10

Dag CarolineW,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je steeds een foutmelding krijgt bij het registreren via Easy Banking Web.
Jammer genoeg zijn er inderdaad technische problemen bij het aanmaken van een nieuw contract.

Wij raden jou aan contact op te nemen met ons Easy Banking Center op het nummer 02/762 60 00.
Op die manier kunnen zij een nieuw contract voor jou aanmaken.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijn weekend !
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Dag CarolineW,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je steeds een foutmelding krijgt bij het registreren via Easy Banking Web.
Jammer genoeg zijn er inderdaad technische problemen bij het aanmaken van een nieuw contract.

Wij raden jou aan contact op te nemen met ons Easy Banking Center op het nummer 02/762 60 00.
Op die manier kunnen zij een nieuw contract voor jou aanmaken.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijn weekend !

Reageer