Beantwoord

technisch probleem easy banking

  • 17 november 2019
  • 2 reacties
  • 134 Bekeken

Beste,

Al maanden kan ik me niet via easy banking op mijn computer aanmelden

via de gsm werkte wel, maar nu ik ook hier een nieuw wachtwoord moest instellen kan ik me nu nergens meer aanmelden.
 

Ik zou het fijn vinden moest het via de computer weer lukken, dat is veel overzichtelijker.
Kunnen jullie me helpen aub?

 

Bedankt,

Mara

icon

Beste antwoord van OguzhanB 17 november 2019, 18:27

Dag @MaraDeBelder :wave:

Wat betreft je Easy Banking App op de GSM raad ik je aan om aan te melden via de kaartlezer op de applicatie (zie helemaal onderaan “Aanmelden met kaartlezer”). Eenmaal aangemeld op de GSM kan je via optie “Meer” en vervolgens “Instellingen” op Paswoord wijzigen drukken, mag je een nieuw paswoord kiezen. 

Ik lees dat je maanden niet meer kan aanmelden via je computer op Easy Banking Web, allereerst als je een favoriete link of snelkoppeling gebruikt. Deze verwijderen en manueel via je internetbrowser naar de website www.bnpparibasfortis.be surfen en opnieuw proberen aan te melden. 

Als je geen gebruik maakt van een favoriet of snelkoppeling op de bureaublad, dan raad ik je aan om de onderstaande handleiding te volgen. 

Handleiding browserreset Easy Banking Web

Als het nog altijd niet lukt mag je altijd via de helpdesk PC banking/app contact opnemen op het nummer 02 433 40 92, zoals @Jeanti aangeeft. Als Easy Banking App in de tussentijd op gsm wel werkt, raad ik je aan om eerst aan te melden op de applicatie en dan onderaan functie “Contacteer ons” en vervolgens op “Bel ons” te drukken. Bel je beveiligd binnen en kom je sneller uit bij een medewerker van de helpdesk.

Heel veel succes gewenst! :clap:

Bekijk origineel

2 reacties

Beste,

Ik denk dat je best morgen belt naar het nummer van easybanking.  Zij zullen U waarschijnlijk kunnen verder helpen.

Groetjes,

Jean

Reputatie 3
Badge +4

Dag @MaraDeBelder :wave:

Wat betreft je Easy Banking App op de GSM raad ik je aan om aan te melden via de kaartlezer op de applicatie (zie helemaal onderaan “Aanmelden met kaartlezer”). Eenmaal aangemeld op de GSM kan je via optie “Meer” en vervolgens “Instellingen” op Paswoord wijzigen drukken, mag je een nieuw paswoord kiezen. 

Ik lees dat je maanden niet meer kan aanmelden via je computer op Easy Banking Web, allereerst als je een favoriete link of snelkoppeling gebruikt. Deze verwijderen en manueel via je internetbrowser naar de website www.bnpparibasfortis.be surfen en opnieuw proberen aan te melden. 

Als je geen gebruik maakt van een favoriet of snelkoppeling op de bureaublad, dan raad ik je aan om de onderstaande handleiding te volgen. 

Handleiding browserreset Easy Banking Web

Als het nog altijd niet lukt mag je altijd via de helpdesk PC banking/app contact opnemen op het nummer 02 433 40 92, zoals @Jeanti aangeeft. Als Easy Banking App in de tussentijd op gsm wel werkt, raad ik je aan om eerst aan te melden op de applicatie en dan onderaan functie “Contacteer ons” en vervolgens op “Bel ons” te drukken. Bel je beveiligd binnen en kom je sneller uit bij een medewerker van de helpdesk.

Heel veel succes gewenst! :clap:

Reageer