Beantwoord

technisch probleem - easy banking app

  • 5 July 2021
  • 3 reacties
  • 5643 Bekeken

Ik kan de easy banking app niet meer gebruiken!? Er staat dat het via een technisch probleem niet beschikbaar is.

Dit is er gekomen na overzetten alle gegevens van oude naar nieuwe IPhone.

App erkend me nog en bij aanmelden ( na ingave persoonlijke code) loopt die vast op een error.

Melding van error : Door een technisch probleem is deze functie tijdelijk niet beschikbaar. ( foutcode : EZI0005)

Dit is is bij het Easy Banking gedeelte .

Al 2 nummers gebeld meerdere malen op verschillende tijdstippen: 02 433 40 92 & 02 762 60 00.

Profielgegevens verwijderen om nadien opnieuw te installeren lukt al evenmin.

Wat kan er gedaan worden om dit zsm op te lossen zonder ellenlange wachttijden ?

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord van Shari V 5 July 2021, 14:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Dag Sammy D

Je dient de app volledig te verwijderen van uw toestel en deze een minuut uitschakelen. Daarna installeer je de app opnieuw en doorloop je de procedure met de kaartlezer.

Alsook is het aangeraden in je systeembeheer van Google of Apple het vorige toestel te verwijderen.

Hopeldijk biedt dit een oplossing voor jou.

Groetjes

Shari V

Dag Shari,

Ik had zulke pogingen al gelezen in andere community meldingen en was niet altijd succesvol.

Ga nu meteen handeling ondernemen. 

Vorig toestel werd al verwijderd van nieuw toestel.

 

 

Beste Shari,

Handeling is gelukt, dank voor snelle reactie.

Reageer