Technisch probleem easy banking app

  • 9 July 2021
  • 3 reacties
  • 779 Bekeken

Inloggen op de app lukt de laatste weken vaker niet dan wel, telkens is er een technisch probleem. Applicatie verwijderen helpt niet, nummer bellen heeft geen zin want eindeloze wachttijden. Aangezien er veel klachten zijn zou ik toch denken dat de oplossing niet bij de klanten ligt maar bij de applicatie. 


3 reacties

Reputatie 1

Dag @Fritz

 

Bedankt voor je bericht! Met de nieuwe update zouden die problemen niet zo vaak mogen voorkomen.. Kan je ook even nakijken of de software van je toestel up-to-date is?

 

Groeten

 

LienV

Ik ben van mening dat BNParisbas Fortis online gegaan is om een beter dienst aan de klant te geven en daarom moet de bank zorgen dat de dienst altijd 100 % goed functioneert, zoals ik nu lees is niet het geval en geeft de bank morele schade aan hun klanten. Daarbij is de enige grotebank  die  de mogelijkheid tot zelf-banking in de automaten (overschrijving zijn niet meer mogelijk) afgeschaft heeft. De bank toont weinig respect voor de klanten.De meeste andere banken geven nog steeds de mogelijkheid van zelf-banking aan de automaten. Bpost (ondanks bezit van BNPparisbas) is zoals winkels open. Anderen banken zijn ook eenvoudig bereikbaar na een mail of een telefoon gesprek...   

Ik heb ook zelfde probleem. Ios 15.6, app verwijderd, phone reboot, app geinstalleerd, ik krijg geen activatie SMS

 

Reageer