Inloggen op de app lukt de laatste weken vaker niet dan wel, telkens is er een technisch probleem. Applicatie verwijderen helpt niet, nummer bellen heeft geen zin want eindeloze wachttijden. Aangezien er veel klachten zijn zou ik toch denken dat de oplossing niet bij de klanten ligt maar bij de applicatie.
Ik heb ook zelfde probleem. Ios 15.6, app verwijderd, phone reboot, app geinstalleerd, ik krijg geen activatie SMS
Ik ben van mening dat BNParisbas Fortis online gegaan is om een beter dienst aan de klant te geven en daarom moet de bank zorgen dat de dienst altijd 100 % goed functioneert, zoals ik nu lees is niet het geval en geeft de bank morele schade aan hun klanten. Daarbij is de enige grotebank die de mogelijkheid tot zelf-banking in de automaten (overschrijving zijn niet meer mogelijk) afgeschaft heeft. De bank toont weinig respect voor de klanten.De meeste andere banken geven nog steeds de mogelijkheid van zelf-banking aan de automaten. Bpost (ondanks bezit van BNPparisbas) is zoals winkels open. Anderen banken zijn ook eenvoudig bereikbaar na een mail of een telefoon gesprek...
Dag
Bedankt voor je bericht! Met de nieuwe update zouden die problemen niet zo vaak mogen voorkomen.. Kan je ook even nakijken of de software van je toestel up-to-date is?
Groeten
LienV
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.