Beantwoord

Technisch probleem - Easy banking werkt niet vanop mijn PC

  • 8 March 2020
  • 3 reacties
  • 607 Bekeken

Allen, ik lees dat er een technisch probleem is met de Easy banking vanop mijn PC. Er staat niet bij of dit voor onderhoud is of iets anders en hoe lang dit gaat duren. Zodat een klant kan begrijpen wat er aan de hand is en zodat hij zijn planning kan bijstellen, is het handig om dit soort gegevens te vermelden. Kan dit geregeld worden? Grtz

icon

Beste antwoord van Guy Mandelings 15 March 2020, 18:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Dag Guy, bedankt voor je melding! Heb je dit probleem al bij het aanmelden, of bij bepaalde functies op de website?

Beste Lien, ik heb dit probleem op m’n PC meteen bij het aanmelden en ook op de app op de mobiele telefoon. Ik dacht dat het een tijdelijk onderhoud was, maar nu maak ik me te zorgen. Ik ben volledig blind wat m’n banking betreft. En dat is absoluut geen leuk gevoel. Ik moet betalingen doen. Wat is er aan de hand?

Hallo Lien, ‘t is opgelost. De inlogging was gekoppeld aan m’n bankkaart die eind februari verlopen was en ik had de nieuwe nog niet gekoppeld. Hetzelfde voor m’n app trouwens. Irritant is gewoon dat het systeem niet meld dat bv. de oude, gekoppelde kaart verlopen was. Dan wist ik meteen waar ik diende te zoeken en hoe te verbeteren. Nu, door ff na te denken dacht ik: zou het iets te maken kunnen hebben met m’n nieuwe kaart. Ik heb het geprobeerd en inderdaad: probleem opgelost. Misschien een verbeterpunt voor in de toekomst dat Fortis in z’n foutboodschappen toch meer duidelijkheid geeft waar precies het probleem zit. Anders blijf je zoeken. Dank voor je reactie trouwen :) Grtz Guy

Reageer