Beantwoord

technische fout

  • 10 November 2021
  • 14 reacties
  • 539 Bekeken

Telkens melding EBW 2704 wanneer ik stand visa wil consulteren.

 

Al verschillende keren gebeld naar helplijn,niemand kan dit oplossen.

App al 2 keer verwijderd en opnieuw opgestart.

Dringend oplossing aub!

icon

Beste antwoord van LarsD 10 November 2021, 15:58

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 4

Hallo, @van bastelaere karina,

Ik ga je aanraden het volgende te proberen:

Je kan op je toestel het cache geheugen verwijderen. Vaak als dit te veel plaats neemt op het toestel kan dat voor problemen zorgen bij het gebruik van de applicatie, omdat dit dan ook weer veel geheugen gebruikt.

Heb je een android toestel, dan doe je dat op deze manier:

  1. Open de app Instellingen.
  2. Veeg naar beneden en tik op "Apps".
  3. Tik in de lijst met apps op degene waarvan je de cache wil wissen.
  4. Tik in het app-infoscherm van de app op 'Opslag'.
  5. Op het volgende scherm zie je een knop met de tekst "Clear Cache". Tik erop om de cache van de afzonderlijke app te wissen.  

Soms moet je best ook afzonderlijk het cache geheugen van het toestel wissen:

  1. Open de app Instellingen.
  2. Tik op Opslag of Opslag en geheugen (de bewoording verschilt per Android-versie en apparaat).
  3. Tik nu op "Gegevens in cache", die de hoeveelheid gegevens in de cache op het toestel weergeeft.
  4. Er verschijnt een pop-up waarin je wordt gevraagd of je de gegevens in de cache wil wissen. Tik op OK om alle cache op het toestel te wissen.

Gebruik je een toestel van Apple, dan ga je naar InstellingenAlgemeen > iPhone-opslag. Daarna kun je naar onderen scrollen om het overzicht van de verschillende apps te zien. Hier kan je ook zien hoeveel data je apps innemen. Bij elke app heb je twee verschillende opties: ‘Ruim op’ en ‘Verwijder app’.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Helpt niet

Reputatie 4

Maar kan je wel de uitgaven nog raadplegen via de optie Zoomit in de applicatie?

Het is mogelijk dat er een instelling van de kaart niet correct staat.

 

Als je kaart in het verleden per ongeluk verborgen werd, dan kan dit zorgen voor problemen bij de weergave van de transacties. Het kan tot een dag na het terug zichtbaar maken van de kaart, duren voor de foutmelding verdwijnt.

Je kan wel nakijken of dit correct staat via je profiel op onze website:  https://www.bnpparibasfortis.be/.

  • Klik in het profiel bovenaan rechts op Instellingen.
  • Kies in deze lijst voor Rekeningen.
  • Scroll naar beneden en klik op Kaarten.
  • Je Visa kredietkaart zal nu verschijnen, met net rechts ervan een vak dat aan- of afgevinkt kan worden.
  • Vink het vak aan indien dat niet het geval is en klik onderaan de pagina op De wijzigingen opslaan.
  • Indien het vak al was aangevinkt, dat hoeft er niets meer aangepast te worden.

Zoomit lukt wel, maar daar zie ik niet hoeveel er nog op mijn kaart staat.

Ik zou toch willen dat de app werkt

Zoomit lukt wel,maar daar zie ik niet hoeveel er nog op mijn kaart staat

Reputatie 4

Ik weet niet of je ondertussen al hebt kunnen nakijken in de website of de instellingen van de kaart juist staan?

Verder kan ik wel ook melden dat van donderdag 11 tot en met zondag 14 november er een technische migratie zal gebeuren van de kredietkaarten. Daardoor zijn tijdelijk de meest recente verrichtingen van de kaart niet te raadplegen. Er zal ook een banner verschijnen in de app en de website om dit te melden. Het is mogelijk dat de foutmelding die je nu krijgt, daar ook mee te maken heeft.

Beste,

Lukt nog steeds niet!

Waarom kan niemand dit oplossen!!??

Reputatie 7

Dag Karina,

Kan je onderstaande stappen volgen en bevestigen dat je dat gedaan hebt en of het nadien lukt om de details van je Visa te bekijken?

  • Meld via pc of laptop aan op https://www.bnpparibasfortis.be/.
  • Klik bovenaan rechts op Instellingen.
  • Klik op Rekeningen.
  • Scroll naar beneden tot je Kaarten ziet staan en klik op deze titel.
  • Je Visa zal nu verschijnen. Rechts ervan staat een vakje dat aan- en uitgevinkt kan worden. Vink dit aan indien het nog niet aangevinkt was.
  • Klik onderaan op Wijzigingen opslaan.

Heb ik gedaan.

Het probleem blijft, ook op de pc zo.

Reputatie 7

Bedankt. In dat geval raad ik je aan om ons Easy Banking Centre nog eenmaal te bellen via Communicatie onderaan in Easy Banking App voor smartphone (kies voor Online bankieren).

Vraag aan de collega om de gegevens van je Visa te verzamelen en om het probleem te laten onderzoeken door onze specialisten. Zij zullen je nadien contacteren van zodra er meer nieuws is.

Mogelijk gaat het om een probleem met enkele achterliggende parameters van de kaart. In het slechtste geval zullen we je Visa moeten vervangen.

 

Al allemaal gedaan

Ik wacht op antwoord 

Beste,

Er is nog steeds niets opgelost!

Kan er nu eens echt iemand helpen?

Ik heb nu alles gedaan wat je aangeraden had.

 

 

Reputatie 7

Dag Karina,

Ik begrijp dat het niet prettig is als je al zolang problemen hebt.

Via deze site hebben we echter geen enkele toegang tot jouw persoonlijke en financiële info. Ik kan dus jammer genoeg ook niet verder voor je nakijken wat er aan de hand is.

Als ik je goed begrijp, dan heb je na mijn vorige bericht telefonisch contact met ons gehad en heeft er een collega beloofd om het te laten onderzoeken en terug te bellen? In dat geval zal je gecontacteerd worden van zodra er een oplossing is.

Belde je niet opnieuw, dan kan ik niet anders dan je aanraden om dat alsnog te doen en om te vragen om de situatie te laten onderzoeken. 

Reageer