Beantwoord

technische fout bancontact

• 19 februari 2019
  • 3 reacties
  • 1184 Bekeken

beste

Telkens wanneer ik de easy banking app open en mijn bancontact wil gebruiken. Komt er te staan dat er een technische fout is.

wat kan ik hier aandoen?
icon

Beste antwoord van AnoukPh 20 februari 2019, 13:21

Dag Tom,

Welkom op de community! :)

Bedoel je hiermee dat het niet lukt om een betaling te doen via de bankcontact-functie (betalen via een QR-code)?

Jammer genoeg is dit een gekend probleem en momenteel is er geen oplossing voor handen.
Soms helpt het om jouw app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren, echter is dit geen garantie.

Onze IT-dienst doet er alles aan om dit probleem te verhelpen.

Van zodra we meer informatie hebben of een mogelijke oplossing lees je het hier op de community!

Gezien je nieuw bent hier verwijs ik je ook graag door naar een aantal interessante onderwerpen:
-Adviseur beveiligd contacteren
-Stel jezelf voor!

Fijne dag verder! ☀
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Dag Tom,

Welkom op de community! :)

Bedoel je hiermee dat het niet lukt om een betaling te doen via de bankcontact-functie (betalen via een QR-code)?

Jammer genoeg is dit een gekend probleem en momenteel is er geen oplossing voor handen.
Soms helpt het om jouw app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren, echter is dit geen garantie.

Onze IT-dienst doet er alles aan om dit probleem te verhelpen.

Van zodra we meer informatie hebben of een mogelijke oplossing lees je het hier op de community!

Gezien je nieuw bent hier verwijs ik je ook graag door naar een aantal interessante onderwerpen:
-Adviseur beveiligd contacteren
-Stel jezelf voor!

Fijne dag verder! ☀
Reputatie 5
Badge +3
In afwachting kan Tom gebruik maken van de Bancontact/Payconinq app.
Bancontact/payconiq werken op zich maar het is niet mogelijk contacten te koppelen. Voor het activeren van de contacten wordt er gevraagd je bank te koppelen. BNP staat hier niet tussen? Is hier een oplossing voor?

Reageer