Beantwoord

Technische fout online betaling via de Easy Banking App

• 19 september 2018
  • 2 reacties
  • 2007 Bekeken

Beste bij betalingen met via de app krijg ik steeds een fout melding.
Kan gewone banking wel doen maar niets online betalen
icon

Beste antwoord van Renata_bnp 20 september 2018, 14:34

Hallo Bruno6789,

Welkom op onze community 🙂

Vervelend dat je een foutmelding krijgt bij online betalingen via de Easy Banking App.

Vermoedelijk staat de functie 'online betalingen ' niet geactiveerd bij jou ? Je kunt het zelf controleren via de Easy Banking App:
- aanmelden op de easy banking app met je vingerafdruk of met je paswoord
- op 'kaarten' drukken
- op de kaart zelf met je vinger drukken
- in de rechterbovenhoek op de drie puntjes drukken en verder op 'instellingen',
- bij E-commerce vind je optie 'online betalingen' terug . Controleer deze functie zodat deze geacitveerd is. Deze functie laat ook toe dat je contacloos kunt betalen met de kaart.

Laat je het ons weten of het gelukt is om een online betaling uit te voeren?

Als dat geen oplossing is, kun je best naar onze Easy Banking Centre (op het nummer 02 762 60 00 in de week van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u) bellen zodat we jouw kaart kunnen nakijken.

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante berichten:
- online banking met app met de nieuwe bankkaart
- [Handleiding] Een adviseur beveiligd contacteren via de app op je smartphone!
Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hallo Bruno6789,

Welkom op onze community 🙂

Vervelend dat je een foutmelding krijgt bij online betalingen via de Easy Banking App.

Vermoedelijk staat de functie 'online betalingen ' niet geactiveerd bij jou ? Je kunt het zelf controleren via de Easy Banking App:
- aanmelden op de easy banking app met je vingerafdruk of met je paswoord
- op 'kaarten' drukken
- op de kaart zelf met je vinger drukken
- in de rechterbovenhoek op de drie puntjes drukken en verder op 'instellingen',
- bij E-commerce vind je optie 'online betalingen' terug . Controleer deze functie zodat deze geacitveerd is. Deze functie laat ook toe dat je contacloos kunt betalen met de kaart.

Laat je het ons weten of het gelukt is om een online betaling uit te voeren?

Als dat geen oplossing is, kun je best naar onze Easy Banking Centre (op het nummer 02 762 60 00 in de week van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u) bellen zodat we jouw kaart kunnen nakijken.

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante berichten:
- online banking met app met de nieuwe bankkaart
- [Handleiding] Een adviseur beveiligd contacteren via de app op je smartphone!
Beste,
Ik heb ook hetzelfde probleem. Easy Banking app werkt enkel bancontact niet. Ik krijg hier steeds de foutmelding 'technische fout', probeer het later opnieuw. Heb de app reeds volledig verwijderd, smartphone opnieuw opgestart en app opnieuw geïnstalleerd. Echter met hetzelfde resultaat. Kan u hiervoor een oplossing bieden? Ik heb hierbovenstaande ook reeds geprobeerd, echter zonder resultaat.
Mvg. Nancy.