Kan gewone banking wel doen maar niets online betalen
Beste antwoord van Renata_bnp
Welkom op onze community

Vervelend dat je een foutmelding krijgt bij online betalingen via de Easy Banking App.
Vermoedelijk staat de functie 'online betalingen ' niet geactiveerd bij jou ? Je kunt het zelf controleren via de Easy Banking App:
- aanmelden op de easy banking app met je vingerafdruk of met je paswoord
- op 'kaarten' drukken
- op de kaart zelf met je vinger drukken
- in de rechterbovenhoek op de drie puntjes drukken en verder op 'instellingen',
- bij E-commerce vind je optie 'online betalingen' terug . Controleer deze functie zodat deze geacitveerd is. Deze functie laat ook toe dat je contacloos kunt betalen met de kaart.
Laat je het ons weten of het gelukt is om een online betaling uit te voeren?
Als dat geen oplossing is, kun je best naar onze Easy Banking Centre (op het nummer 02 762 60 00 in de week van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u) bellen zodat we jouw kaart kunnen nakijken.
Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante berichten:
- online banking met app met de nieuwe bankkaart
- [Handleiding] Een adviseur beveiligd contacteren via de app op je smartphone!