Ik heb een rekening bij zowel BNP Paribas als ING. Ik ben mijn bankkaarten kwijt geraakt en heb dus cardstop gebeld. ING stuurt automatisch een nieuwe kaart maar bij BNP Paribas mag je eerst 30min aan de lijn blijven zonder iemand te bereiken. Het ergste is dat er kosten van 0.30/min bij komen te kijken dus met hun lange wachtrijen, is dat een duur mopje!!!
ik vind ook onaanvaardbaar en nog daarbij betalend, BNP is verkeerd bezig ,Hello Bank is ook BNP(gij behoud dezelfde rekeningen) maar gratis en ik heb de indruk dat ze online gemakkelijk te bereiken zijn, telefoon, chat, mail...
Ik tracht nu al meer dan een week de telefooncentrale via de app te bereiken,
telkens exact een half uur aan de lijn hangen, en dan wordt de lijn gewoon dichtgegooid --”..
Als het druk is, dan wordt er personeel aangeworven, dit kan gewoon niet voor een bank, en is dus ook gewoon een onnaceptabel excuus! & ZEEEER frustrerend!
Dag Esther
Bedankt voor je bericht.
Onze excuses voor de lange wachttijden, het is inderdaad uitzonderlijk druk op onze lijnen. Mocht je over een andere bankkaart bij ons beschikken, dan kan je ons eventueel bereiken via een beveiligde chat (door je eerst aan te melden op de website).
Anders raad ik aan op een moment voor 9u ‘s ochtends of na 18u ‘s avonds opnieuw te proberen, dan is het vaak al minder druk.
Groeten
LienV
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.