Telefooncentrum onbereikbaar

  • 15 June 2021
  • 3 reacties
  • 213 Bekeken

Ik heb een rekening bij zowel BNP Paribas als ING. Ik ben mijn bankkaarten kwijt geraakt en heb dus cardstop gebeld. ING stuurt automatisch een nieuwe kaart maar bij BNP Paribas mag je eerst 30min aan de lijn blijven zonder iemand te bereiken. Het ergste is dat er kosten van 0.30/min bij komen te kijken dus met hun lange wachtrijen, is dat een duur mopje!!!


3 reacties

ik vind ook onaanvaardbaar en nog daarbij betalend, BNP is verkeerd bezig ,Hello Bank is ook BNP(gij behoud dezelfde rekeningen) maar gratis en ik heb de indruk dat ze online  gemakkelijk te bereiken zijn, telefoon, chat, mail...     

Ik tracht nu al meer dan een week de telefooncentrale via de app te bereiken, 

telkens exact een half uur aan de lijn hangen, en dan wordt de lijn gewoon dichtgegooid --”..

Als het druk is, dan wordt er personeel aangeworven, dit kan gewoon niet voor een bank, en is dus ook gewoon een  onnaceptabel excuus!  & ZEEEER frustrerend! 

 

Reputatie 1

Dag Esther

 

Bedankt voor je bericht.

Onze excuses voor de lange wachttijden, het is inderdaad uitzonderlijk druk op onze lijnen. Mocht je over een andere bankkaart bij ons beschikken, dan kan je ons eventueel bereiken via een beveiligde chat (door je eerst aan te melden op de website).

Anders raad ik aan op een moment voor 9u ‘s ochtends of na 18u ‘s avonds opnieuw te proberen, dan is het vaak al minder druk.

Groeten

 

LienV

Reageer