Beantwoord

Telefoonnummer veranderen

  • 13 December 2019
  • 10 reacties
  • 1111 Bekeken

Beste,

Ik zou graag de app gebruiken maar bij ik moet mijn oud gsmnr ingeven (die ik al jaren niet meer heb).

Heb deze al gewijzigd op de website (pcbanking) maar hij blijft mijn oud nr vragen.

Hoe los ik dit het beste op?:) 

icon

Beste antwoord van YannickB 17 December 2019, 11:53

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7

Hallo chrischros,

 

Op welk moment wordt je om je telefoonnummer gevraagd?

Easy Banking App zal je normaal gezien enkel om een telefoonnummer vragen wanneer je de laatste update hebt geïnstalleerd en je voor het eerst de nieuwe Easy Banking-code gaat aanmaken.

 

Het telefoonnummer dat je daarin invoert, moet geen nummer zijn dat wij kennen. Het dient enkel om een bevestiging-sms te kunnen ontvangen.

Beste,

Is het mogelijk dat een 0456 nummer niet herkent is?

Mvg

Reputatie 7

Normaal gezien zou het aanvaard moeten worden, maar ik vraag het voor de zekerheid na. Krijg je een foutmelding en zo ja, welke, of ontvang je simpelweg geen sms?

Er staat op: "gelieve een geldig nummer in te geven". Heb 0456 en 456 geprobeerd, ik krijg steeds die melding. Mvg

Reputatie 7

Bedankt voor de info @chrischros 

Kan je ook proberen om het nummer als +32456… in te voeren (de + moet er effectief bij)?

Alleen cijfers ingeven is mogelijk. Als ik mijn vorig nummer (die ik helaas niet meer heb) ingeef (0487) lukt het wel. Ik heb dit probleem ook met Rondo. Soit, als het niet opgelost geraakt neem ik wel een proximus nummer.

Mvg

Reputatie 7

En met ‘00’ in plaats van de ‘+’?

Ondertussen kreeg ik van onze IT ondersteuning alvast ook de vraag om meer info. :slight_smile:  Je ontvangt daarvoor zo meteen een privébericht

Reputatie 7

@chrischros 

Kan je nog eenmaal de sms proberen aan te vragen? Ik kreeg net het bericht dat 0456-nummers toch niet bij ons geregistreerd stonden waardoor de berichten niet verzonden werden. Ondertussen zou het opgelost moeten zijn.

Is het probleem met de Viking nummers ondertussen opgelost?

Reputatie 7

Dag Inge,

Het zou opgelost moeten zijn. Mogelijk moet je onze app wel nog even updaten naar de nieuwste versie.

Reageer