Beantwoord

Tijd staat niet op automatisch

  • 11 April 2023
  • 1 reactie
  • 241 Bekeken

Bij het inloggen op de easy banking app krijg ik de volgende melding.

Wanneer ik op aanmelden probeer te drukken krijg ik de volgende melding: “tijd staat niet op automatisch”

echter wanneer ik naar instellingen ga staat de tijd weldegelijk op automatisch

is dit een gekend probleem?

Is er hier een oplossing voor?

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 11 April 2023, 12:54

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo @Bram_Pieters ,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Er is geen algemene technische storing gekend.

 

Helaas krijgen wij via dit kanaal geen toegang tot uw gegevens. Dit zouden wij in uw profiel moeten nakijken.

 

U neemt best even telefonisch contact met ons op zodat we het samen kunnen onderzoeken. U kunt ons heel eenvoudig contacteren aan de hand van volgende stappen:

> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;

> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;

> 'Easy Banking Centre'

> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'

> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

> Bellen naar 02/ 762 60 00

> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

 

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Met vriendelijke groeten,

SabrinaVD

Reageer