Beantwoord

uitgave overzicht visa gold en mastercard gold niet meer aangepast

  • 18 July 2022
  • 8 reacties
  • 476 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 4 reacties

De overzichten van de uitgaven van visa gold en MasterCard gold zijn niet meer aangepast in easy banking en easy banking app .

De laatste overzicht van de uitgaven is gestopt bij 9 juli 2022

 
icon

Beste antwoord van LarsD 18 July 2022, 09:52

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4

Hallo @WDP,

Bedankt voor je bericht.

Hoe precies bekijk je de uitgaven van de kredietkaarten? Doe je dit via de optie Zoomit ? Of raadpleeg je beschikbaar krediet op de kaarten en de verrichtingen steeds door te kijken bij de kaarten zelf?

Bij deze optie moet je dus via Lopende periode de betalingen kunnen zien die je deze maand met je kredietkaart hebt gedaan. Door te tikken op Vorige periode, zie je je uitgaven van de voorbije maand.

Je bent ook zeker dat je geen Optiline verbonden hebt aan de kredietkaarten? Met deze geldreserve op de kredietkaart kan je dus verrichtingen met de kaart gespreid terug betalen. De uitgaven ermee kan je apart opvolgen via de webruimte van Optiline.

Er is namelijk ook een verschil dan in de afsluitingsdatum van de vorige periode. Voor een Mastercard Gold is dit steeds de 4de dag van de nieuwe maand. Het openstaand bedrag wordt vervolgens 9 kalenderdagen later automatisch van de zichtrekening afgehouden.

Bij Optiline valt de afsluitingsdatum op de 19de van elke maand, ongeacht van het type kredietkaart.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Heb geen optiline , en ik raadpleeg steeds mijn uitgaven door rechtstreeks op de kaart te kijken, wat tot 9 juli volgens de gedane aankopen telkens aangepast is vanaf 9 juli zijn er voor zowel van visa gold of van MasterCard gold (kaart van mijn vrouw) op haar rekening geen aanpassingen meer gebeurt .

 

 
Reputatie 4

@WDP 

En er zijn zeker ook nog verrichtingen gedaan met de kaarten na deze datum?

Je kan eventueel contact nemen met Atos Wordline, de beheerder van de kredietkaart. Men kan daar bevestigen of er verrichtingen met beide kaarten nog verwerkt moeten worden. Het is ook Atos Wordline die deze info voor ons beschikbaar stelt in de Easy Banking App en de Easy Banking Website.

Je kan ze bereiken op het nummer 02/205 85 85. Ze zijn te bereiken op werkdagen van 8u30-18u en op zaterdag van 9u tot 17u.

ja daar zijn nog verrichtingen gebeurt na 9 /07 .

Ik zal als ik de mogelijkheid heb eens contact opnemen met Atos Worldline .

Bedankt voor de info

 

De Verrichtingen zijn op 18/7 voor eerst terug aangepast om 13u00

 
Reputatie 4

@WDP

Dus pas vandaag krijg je de verrichtingen van na 9/07 te zien via Lopende periode?

Dat is het geval bij beide kaarten dan?

Ja voor beide kaarten zijn de uitgaven bijgewerkt maar de laatste datum is nu 12/7 , dus ze lopen nog wel achter (heb ook nog verrichtingen van na 12/7 )

De weergave is van weinig nut als je telkens 6 tal dagen achterloopt en dit ter controle 3 dagen vind ik nog te doen maar 6 dagen in een digitaal tijdperk 

 
Reputatie 4

@WDP 

Bedankt alvast om ons dit te melden. We raden wel nog steeds aan om contact te nemen met Atos Wordline om dit ook te melden bij hen.

 

Reageer