Beantwoord

Uitgavenstaat kredietkaart

  • 10 November 2020
  • 7 reacties
  • 1039 Bekeken

Beste,

jullie stuurden mij een brief om Zoomit te installeren om zo gratis mijn uitgavenstaat op te volgen.

Van de app “ Easy Banking “ maak ik geen gebruik en heb deze ook niet gedownload, dus kan ik Zoomit niet activeren. 

Nu hoop ik dat er mij geen kosten aangerekend worden voor verrichtingen die ik niet doe.

Graag een verduidelijkend antwoord over wat er mij te doen staat.

 

Met vriendelijke groeten, GIna.

 

icon

Beste antwoord van YannickB 10 November 2020, 11:10

Bekijk origineel

7 reacties

Het is de eerste keer dat ik hiermee in contact kom en kan dus nog geen opmerkingen aanhalen

Ik kijk uit naar de service ie jullie aanbieden en zal daarna graag mijn feedback geven.

Reputatie 7

Hallo Gina,

Zoomit is een soort digitale brievenbus waarin je facturen en andere documenten kan ontvangen. Bijvoorbeeld van bedrijven waarbij je klant bent, van de belastingen of, in ons geval, de uitgavenstaten van je kredietkaart.

Zoomit is een onderdeel van zowel onze app voor smartphone en tablet, als van onze website. Je dient zelf alvast niets extra te activeren.

We hebben een handleiding om je te helpen de uitgavenstaten terug te vinden.

Wil je toch liever alles per post krijgen, dan kan je dat aanpassen via onze website. Werk je ook niet met de web-versie van Easy Banking, dan kan je ook telefonisch bij mijn collega’s terecht via 02 762 60 00.

Wat de kosten betreft; we rekenen niets aan voor het gebruik van Easy Banking of voor Zoomit. Je betaalt ook geen interest op betalingen die je met een kredietkaart doet. Heb je samen met je kredietkaart ook Optiline (terugbetaling in schijven) geactiveerd, dan betaal je wel rente wanneer je daar gebruik van maakt.

Voor geldopnames met een kredietkaart en voor betalingen in het buitenland zijn er wel extra kosten. Een volledig overzicht vind je op pagina 19 van onze tarievenlijst.

Laat het me zeker weten als je nog vragen hebt!

Hallo,

de app van Easy Banking heb ik geînstalleerd, maar als ik mijn online uitgavenstaten wil activeren en  ik in het menu van “mijn kaarten”  de horizontale streepjes (rechts) aanklik krijg ik de keuze “wijzigen” niet te zien in “Meer” en kan dus de volgende stappen niet doorlopen.

Kan u mij hiermee verder helpen aub.

Gina.

 

Reputatie 7

Dag Gina,

Die optie zit momenteel jammer genoeg nog niet in onze app. Je kan de verzending van je uitgavenstaten wel wijzigen door aan te melden op onze website via een pc of laptop.

Hallo,

 

waarom ontvang ik dan een brief van jullie om te vermijden dat mijn uitgavenstaten via de post blijven komen en betalend zijn als ik de nodige wijzigingen niet kan aanbrengen.

Jullie willen papierverspilling vermijden maar sturen wel brieven waar je niets mee bent.

Gina.

Reputatie 7

Je kan de wijzigingen zelf doorvoeren, maar momenteel enkel via onze website. Heb je de mogelijkheid om die te bezoeken via een pc, laptop of tablet?

Reageer