Beantwoord

uitnodiging update easybanking app te updaten

  • 4 May 2021
  • 1 reactie
  • 207 Bekeken

Ik heb reeds recentelijk het bericht op mijn iPad gekregen om de app te updaten en een nieuw profiel aan te maken met de kaartlezer.

Na al de verhalen aangaande fraude ben ik er nog niet op ingegaan om de app. te gaan updaten.

Graag hoor ik wat van een deskundige of die vraag tot updaten wel klopt ?

icon

Beste antwoord van LienV 5 May 2021, 10:25

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Dag @ava4ever 

 

Bedankt voor je bericht!

Het klopt dat je de app op je iPad moet updaten, en het klopt ook dat je een nieuw profiel moet aanmaken.

Specifiek voor iPads is dit nodig, want de app is nu zo geüpdatet dat er één enkele app is voor zowel smartphone als tablet.

Nadat je de nieuwe versie geïnstalleerd hebt, moet je de oude app wissen en op de nieuwe versie een nieuw profiel aanmaken met je kaartlezer.

Nadien zou alles moeten verlopen zoals je gewend bent.

 

Mocht je nog vragen hebben, dan kan je gerust onze helpdesk bellen. Je kan hen vlot telefonisch bereiken via de Contact-functie in je app (op de smartphone). Je kan hen ook bereiken op 02 433 40 92.

 

Groeten

 

LienV

Reageer