Hallo, sinds vorige week lukt het mij plots niet meer om mijn rekeninguittreksels te downloaden. Wat kan ik doen om dit te verhelpen?
Beste antwoord van Anonymous
Bekijk origineelHallo, sinds vorige week lukt het mij plots niet meer om mijn rekeninguittreksels te downloaden. Wat kan ik doen om dit te verhelpen?
Beste antwoord van Anonymous
Bekijk origineelHey
Er zijn stortingen gemeld op de functie “Download rekeninguittreksels aanvragen”.
Bij het raadplegen en dan downloaden van een uittreksel zou je geen hinder mogen ondervinden.
Kan je eens kijken of dat wel lukt voor jou?
Groetjes,
Lieze
Hallo,
raadplegen lukt inderdaad. Maar het blijft makkelijker om alles ineens te downloaden en opslaan. (nu andere bestandsnaam..)
groetjes, Annick
Hey
Dat kan ik helemaal begrijpen! We zijn druk aan het werken aan een oplossing hiervoor.
Groetjes,
Lieze
Is dit probleem opgelost?
Downloaden lukt me nog altijd niet. Geen reaktie van systeem wel alleen de boodschap om ontvangst te bevestigen
Groetjes
Hallo, ik kan al een paar dagen geen uittreksels meer downloaden. Zijn er problemen ?
mvg
Denis
Hey
Mijn excuses voor het ongemak.
We hebben helaas nog geen oplossing gevonden.
Dit wordt zo snel mogelijk in orde gemaakt!
Groetjes,
Lieze
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.