Uittreksels downloaden in Easybanking

  • 14 March 2024
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Sinds gisteren constateer ik een probleem als ik uittreksels wil printen.  In Safari op een iMac kon je ze wel zien maar ze downloaden niet.  In Edge werkte het wel.

Deze ochtend kon je de uittreksels zelfs helemaal niet meer zien. Uit een telefonisch contact met de hulplijn bleek dat er een probleem is bij jullie. De dame die me te woord stond had blikbaar net hetzelfde probleem en ging het signaleren.

Zonet probeerde ik opnieuw en het werkt weer in Edge maar downloaden gaat nog steeds niet in Safari.

Wordt aan dit probleem gewerkt?

 

PS Ik heb de Cache in Safari al geledigd.


3 reacties

Reputatie 1

Beste @Marc Temmerman ,

Bedankt voor je bericht. We hebben inderdaad melding gekregen van klanten die hetzelfde probleem ervaren met de uittreksels. Onze diensten zijn ervan op de hoogte. Kan je ze via volgende weg raadplegen? 

Klik op “Rekeningen en betalingen”, nadien op “Mijn rekeninguittreksels”. 

Bedankt alvast en onze excuses voor het ongemak. 

Groetjes,

JoachimJ

Beste Joachim,

Die wijze werkt wel maar is veel minder praktisch omdat je naast de rekening enkel een periode kunt aangeven of de nog niet gedownloade uittreksels. De weg via Mijn rekeningen en Kaarten waarbij je dan een rekening selecteert en dan de optie uittreksels aanklikt werkt enkel nog steeds via Edge maar niet met Safari.  Er is dus nog steeds een probleem met die browser.

Reputatie 4

Beste @Marc Temmerman,

Alvast bedankt voor dit uit te testen.

We hopen dat dit probleem snel kan opgelost worden.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

 

Reageer