Beantwoord

uitvallen app

  • 17 August 2020
  • 4 reacties
  • 171 Bekeken

Ik heb de afgelopen maanden een probleem met de easybanking app. Telkens als ik de app open en mij wil aanmelden of een betaling met qr-code wil doen valt de app uit. Ik heb al geprobeerd om mijn gsm opnieuw op te starten, van wifi naar 4g te switchen en omgekeerd, maar niets werkt. Het enige wat werkt om de app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren.

Dit is natuurlijk heel irritant, want ik kan dit niet altijd doen op het moment dat ik de app gebruik.

Is dit een bekend probleem en is er iets wat ik hieraan kan doen?

icon

Beste antwoord van Anonymous 20 August 2020, 13:48

Bekijk origineel

4 reacties

Hey @Lotte19 ,

Dit probleem is mij nog niet gemeld.

Heb je de mogelijkheid om de volgende gegevens door te geven:

  • Je toestel
  • De versie van Android of iOS
  • Krijg je een bepaalde foutmelding?
  • Na welke actie sluit dit precies af? Kan je nog op “aanmelden” klikken of gebeurt het onmiddellijk?
  • Indien je recent een nieuwe kaart kreeg, is deze al geactiveerd door een fysieke betaling in een winkel?

Groetjes,

Lieze

Dag @LiezeH 

Ik heb een huawei p20lite met android 9.1.0.355. Ik krijg geen foutmelding, de app valt gewoon uit. Meestal kan ik nog aanmelden duwen of op bancontact, maar daarna valt de app uit, voor ik mijn code kan ingeven. Ik heb geen nieuwe kaart, dus mijn kaart is al een tijdje geactiveerd.

Met vriendelijke groeten

Lotte Robberecht

Reputatie 2

Is dit een bekend probleem en is er iets wat ik hieraan kan doen?

Het is helaas maar al te gekend.

Alhoewel de betrokkenen het halsstarrig blijven ontkennen heeft mijns inziens te maken met het vervangen in de achtergrond  van Bancomats sofware door die van Payconiq.

Hoe dan ook, het huidige EA zal in de nabije toekomst worden vervangen door een nieuwe toepassing, waarbij Payconiq al dan niet zal geintegreerd worden.

Bedankt voor de gegevens, @Lotte19 !

Heb je de mogelijkheid om hiervoor telefonisch contact op te nemen?

Het zou best zijn dat mijn collega’s je toestelregistraties verwijderen om te kijken of dit een oplossing biedt.

Je kan vlot contact opnemen door aan te melden op je Easy Banking App en te kiezen voor Contacteer ons en Bel ons.

Groetjes,

Lieze

Reageer