Beantwoord

unexpected exception

  • 22 October 2022
  • 11 reacties
  • 274 Bekeken

Kan app niet activeren sinds aanschaf nieuwe iPhone 12… Enig idee? 
 

 

icon

Beste antwoord van Shari V 24 October 2022, 13:53

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 3

Dag @Crombez Matthias 

Het is zeker mogelijk om de app te installeren op je nieuwe Iphone.

Is het intussen gelukt?

Hi 

 

installeren is zeker geen probleem. Maar inloggen lukt niet. Loop vast na het invoeren van het gsm nummer. Dan krijg ik bovenstaande error. 
 

Hopelijk hebben jullie een oplossing.. 

IPhone ge-update, app meermaals opnieuw geïnstalleerd… 

Reputatie 3

@Crombez Matthias 

Ik stel voor dat je ons even opbelt op het nummer 02 228 08 88.Vraag de medewerker om alle toestellen die in ons device managment van jou zitten te verwijderen en probeer het eens opnieuw.

Zorg er ook voor bij het insatlleren van onze app dat er niet teveel apps op de achtergrond zijn, deze kunnen een technische storing veroorzaken.

Ondertussen 23 dagen verder en nog steeds geen oplossing! Zucht. 

Reputatie 7

Dag Matthias,

Dat is inderdaad lang. Mijn excuses dat het zo aansleept.

Wat hebben mijn collega’s je gezegd toen je ons belde? Zou het verder onderzocht worden en zou iemand je terugbellen?

Kan je alvast ook deze stappen even volgen?

  1. Verwijder Easy Banking App van je iPhone en herstart het toestel.
  2. Ga op computer of tablet naar www.bnpparibasfortis.be en meld je aan.
  3. Ga naar Instellingen en kies Toegang tot onze apps.
  4. Je ziet nu alle toestellen waarop Easy Banking App onder jouw naam geïnstalleerd werd. Verwijder alle toestellen door op het vuilnisbakje te klikken. 
  5. Installeer Easy Banking App opnieuw op je iPhone en probeer opnieuw om een profiel aan te maken.

Heb je nog andere smartphones of tablets waarop je met de app werkt, dan zal je daarop eenmaal opnieuw met de kaartlezer aan moeten melden.

Ik heb ook dit probleem. 

Als ik mijn toestellen wil verwijderen krijg ik de melding dat er een technische storing is.

Als ik naar de aangegeven nummer bel kennen ze het probleem niet want dan vragen ze om mijn toestel te herstarten, app opnieuw te installeren, 24 uur te wachten en opnieuw te proberen, sat het een IOS probleem is, …. als ik dan de tweede keer bel en vraag om mijn toestellen te verwijderen krijg ik ook de melding dat er een technische storing is en ik maar even moet wachten. 

 

Is er nog een mogelijkheid om dit probleem op te lossen? 

 

Alvast bedankt! 

Reputatie 4

Hallo @GlennVeerle,

Bedankt voor je bericht.

Maak je gebruik van een toestel met iOS versie 17? Er is momenteel een probleem daardoor om de app te gebruiken. Er wordt aangeraden te proberen de laatste versie van onze app te installeren via de App store. Er zal gevraagd worden bij het openen van de app om je profiel te wissen. Zo niet, dan wil dit zeggen dat dit al gebeurd is en dat je verder kan gaan om een nieuw profiel te maken. Je zal hiervoor wel je debetkaart en kaartlezer nodig hebben.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

@LarsD Klopt ik gebruikt IOS17 maar had dit probleem ook op IOS16 

Ik heb de app van mijn toestel gedaan, opnieuw geinstalleerd, geen vraag gekregen om profiel te wissen, alles ingegeven en zelfde probleem 

Reputatie 4

Hallo @GlennVeerle,

Het probleem wordt nog verder onderzocht. Vermoedelijk zal er een nieuwe update komen van onze app om dit verhelpen.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

@LarsD is hier al een update voor?

kan jij alle toestellen die in jullie device managment van mij zitten verwijderen? 

Reputatie 4

Hallo @GlennVeerle,

Je hebt dus helaas nog steeds hetzelfde probleem?

Bedankt alvast om dit dan aan ons te melden.

Voor de toestellen te verwijderen kan je ook bellen naar het Easy Banking Centre: 02 762 60 00. Je kan bellen van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer