Ik ontvang geen activatiecode meer na update. 1alles al geprobeerd en volgens provider ook geen problemen.
iPhone 11 met iOS versie 15.6
wat kan helpen om het probleem te verhelpen
Beste antwoord van JarneM
Bekijk origineelIk ontvang geen activatiecode meer na update. 1alles al geprobeerd en volgens provider ook geen problemen.
iPhone 11 met iOS versie 15.6
wat kan helpen om het probleem te verhelpen
Beste antwoord van JarneM
Bekijk origineelHallo
Momenteel is er nog steeds een technisch algemeen probleem bij het ontvangen van de sms voor het opnieuw instellen van de Easy Banking App op jouw toestel.
Onze diensten werken aan een oplossing zodat dit zo snel mogelijk opnieuw kan.
Alvast onze excuses voor dit ongemak!
Vriendelijke groeten,
JarneM
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.