Beantwoord

update Easy banking App

  • 9 August 2022
  • 7 reacties
  • 570 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 3 reacties

Is er momenteel een update van de Easy banking App betreffende het installeren van de App op meerdere toestellen?

icon

Beste antwoord van YannickB 11 August 2022, 08:22

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hallo Lelie,

Er zijn de afgelopen weken enkele updates geweest en normaal gezien wordt er in de loop van vandaag nog een gelanceerd, maar geen van die updates verandert iets aan de manier waarop je onze app kan gebruiken of op het aantal toestellen waarop je Easy Banking kan installeren.

Wat gebeurt er precies op jouw toestel? Krijg je een foutmelding?

Neen, geen foutmelding. Ik was wantrouwig om de update te doen omdat het type en model van mijn GSM niet klopte. Ik wou gewoon weten of de update inderdaad uitging van Fortis. 

Reputatie 7

Waar zag je het model vermeld staan?

Toen ik mijn easybanking App opende, stond er update installeren en ik kon niet verder zonder daar op in te gaan Toen ik op de button duwde, kwam ik terecht op Google play en daar werd me gevraagd om de update te installeren. En op dat moment verschenen er 2 types van GSM. 

Reputatie 7

Bedankt! Dan gaat het inderdaad om onze update. Maar als je in Google Play meerdere toestellen ziet staan, dan wilt dat wel zeggen dat je op verschillende toestellen onder jouw naam hebt aangemeld met jouw Google (Play) profiel. 

Uit veiligheid kan je best oude toestellen of toestellen die je niet herkent schrappen via de instellingen van Google Play. 

Beste Yannick, hartelijk dank voor de hulp  nu ben ik helemaal gerustgesteld. Misschien ben ik te wantrouwig geworden. Groetjes,Leliane

Reputatie 7

Graag gedaan 🙂

Aarzel alleszins niet om het te zeggen als je ergens niet zeker van bent. Het kan zeker geen kwaad om waakzaam te zijn.

Reageer