Beantwoord

verrichtingen per KAART opzoeken

  • 5 June 2020
  • 8 reacties
  • 585 Bekeken

met de functie: verrichtingen zoeken kan ik enkel deze vinden die als overschrijving zijn gemaakt.ik wil bv lijst maken van de kaartbetalingen  bij het tankstation

icon

Beste antwoord van YannickB 10 June 2020, 14:23

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hallo Annemie,

De functie ‘Verrichtingen zoeken’ zou alle transacties moeten tonen, ook kaartbetalingen, domiciliëringen en andere verrichtingen.

Gebruik je bepaalde filters wanneer je een zoekopdracht uitvoert? 

Beste, bij verrichtingenzoeken voor het jaar 2019 bvb werkt het NIET. Het filtersysteem werkt wel voor de kaartverrichtingen tot 6 mnd terug. Mijn doel is onkosten opzoeken voor het invullen van de belastingen ( dus over jr 2019). Gouden tip, activeer aub deze functie, dat moet eenvoudig kunnen.

Reputatie 7

Bedankt voor je antwoord Annemie.

Als je het probeert via verrichtingen zoeken, krijg je dan geen kolom genaamd Type verrichting te zien? Dit is hoe het eruit zou moeten zien:

 

Ik ben het zelf even gaan testen voor alle verrichtingen van 2019 en het lijkt correct te werken. indien het bij jou niet lukt, kan je me dan zeggen welke stappen je precies volgt? Of bedoel je dat je meerdere kaarten op dezelfde rekening gebruikt?

Eens je succesvol een zoekopdracht hebt gemaakt, raad ik je ook aan om net boven de resultaten te klikken op CSV om een overzicht te downloaden. Dat bestand kan je openen met Excel (of zijn alternatieven) en met verschillende financiële en boekhoudkundige software. Het laat je ook toe om makkelijk te sorteren en verregaander te filteren.

Beste, na verrichtingen zoeken moet ik reknr selecteren en uw beschreven kolom krijg ik niet. we hebben 2 kaarten maar met dezlfde reknr. U kan mijn instellingen misschien updaten ?

Reputatie 7

Hallo Annemie,

Ik heb jammer genoeg zelf geen toegang tot jouw rekeningen of andere persoonlijke gegevens. In dit geval gaat het ook niet om een instelling van Easy Banking, maar om een functie die voor iedereen hetzelfde is.

Voer je de zoekopdracht uit via een pc of laptop (en niet via tablet of smartphone) en volg je de stappen zoals die in onze handleiding beschreven staan

Zo ja, kan je me dan een screenshot van het volledige scherm van je zoekopdracht mailen via community@bnpparibasfortis.be? Op die manier kan ik de situatie voor je laten onderzoeken.

 

Beste,

 

Bijgevoegd printscreen van beeld dat ik krijg  als ik verrichtingen zoeken aanclick

mvg

Annemie Menten

 

Reputatie 7

Dag Annemie,

Als je op dat scherm bent, dan dien je nog te klikken op Rekening selecteren, minstens een rekening aan te vinken en te bevestigen. Pas nadien verschijnt er info.

Ik raad je aan om de handleiding te volgen die ik in mijn vorige bericht linkte. Die legt je stap voor stap uit wat je moet doen.

Reageer