Sinds enkele maanden moet ik in de app voornamelijk aanmelden met de Easy Banking-code.
Wanneer ik vervolgens via Instellingen > Beveiliging > Vingerafdruk > activeren, de stappen afleg, wordt die activatie vastgehouden zolang de app geopend blijft.
Na sluiten van de app en opnieuw willen aanmelden, is het slechts in 2 van de 10 gevallen dat ik kan aanmelden via de authenticatie via vingerafdruk.
Waarom komt die activatie zo snel te vervallen?
Vingerafdruk wordt steeds inactief
Sinds enkele maanden moet ik in de app voornamelijk aanmelden met de Easy Banking-code.
Wanneer ik vervolgens via Instellingen > Beveiliging > Vingerafdruk > activeren, de stappen afleg, wordt die activatie vastgehouden zolang de app geopend blijft.
Na sluiten van de app en opnieuw willen aanmelden, is het slechts in 2 van de 10 gevallen dat ik kan aanmelden via de authenticatie via vingerafdruk.
Waarom komt die activatie zo snel te vervallen?
Ik heb ook sedert verschillende maanden hetzelfde probleem.
Hallo
Bedankt alvast om ons dit te melden.
We geven dit ter onderzoek door aan onze technische dienst.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.