Beantwoord

VISA CREDIT overzicht betalingen van gisteren

  • 13 September 2021
  • 5 reacties
  • 452 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Waar kan ik zien welke betalingen gisteren met mijn VISACREDIT kaart gebeurd zijn?

icon

Beste antwoord van LarsD 13 September 2021, 16:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Coeluc,

Bedankt voor je bericht. De verrichtingen van de huidige en van de vorige maand en je beschikbaar saldo op de kredietkaart kan je raadplegen via de Easy Banking App en de Easy Banking Website.

We hebben hier een handleiding voor gemaakt.

 

@LarsD  Bij lopende periode staat geen enkele verrichting. Nochtans heb ik er enkele dagen geleden mijn aankopen in de LiDL aan de kassa mee betaald.
Gisteren heb ik getracht een aankoop via de webshop van Coolblue te betalen. Tot driemaal toe. De betalingsprocedure verliep nogal verwarrend en daarom wil ik nakijken of het bedrag nu van mijn kaart gehaald werd.
  

 

Reputatie 4

@Coeluc Ik heb je bericht aangepast omdat je persoonlijke info had mee geven. Dit kan je best niet hier doen aangezien iedereen dit kan bekijken.

 

Soms kan het even duren voor een verrichting met je kredietkaart zichtbaar is bij de verrichtingen. Anders dan bij bancontact, worden de bedragen pas achteraf verwerkt door de handelaar.

We raden je aan best contact te nemen bij de handelaars zelf indien er problemen waren met de verrichtingen.

 

Op dat screenshot stond buiten mijn uitgavelimiet op die kaart geen persoonlijke info. 
Waarom staat er bij verrichtingen 30.30€ en bij Lopende Periode “Er zijn geen verrichtingen voor deze periode gevonden”. Dat is toch in tegenspraak?

Reputatie 4

@Coelucindien je dus recent betalingen hebt gedaan, dan verschijnen die onder je Lopende Periode.

Elke periode sluit af bij een Visa Credit op de eerste werkdag van de nieuwe maand. Bij een Mastercard Gold is dat de vierde werkdag van elke maand.

Je kan via die weg ook zien wat er nog beschikbaar staat van je maandelijkse gebruikslimiet.

Indien je dus al eerdere betalingen hebt gedaan dan wordt die limiet ook verkleind.

 

Als je verdere vragen hier rond zou hebben of je wil dit laten nakijken voor jezelf, dan kan je best hiervoor contact nemen met het Easy Banking Center via 02 762 60 00. Je kan bellen elke werkdag van 7u tot 22u en zaterdag vanaf 9u tot 17u.

Belangrijk is dat je wel de lijn kan beveiligen aan de hand van je persoonlijke Easy Banking Phone code. Die veiligheidscode kan je aanmaken via de Instellingen op de Easy Banking Website. Je kan ook rechtsreeks bellen via de Easy Banking App door aan te melden en onderaan te klikken op Contacteer Ons>Easy Banking Center (Bellen)>Rekeningen en Kaarten.

Reageer