Beantwoord

Voorbeeldbestand XML betalingen

  • 23 May 2023
  • 2 reacties
  • 159 Bekeken

Beste

Ik zie dat er via de Easybanking Business de mogelijkheid is om een XML-bestand op te laden om makkelijk meerdere betalingen te doen. 

Echter vind ik nergens een voorbeeld van de structuur van hoe dit XML-bestand moet zijn. Is hier ergens een documentatie van?

Bedankt!

icon

Beste antwoord van Eschauma 25 May 2023, 11:20

Bekijk origineel

2 reacties

Extra vragen:

  • Is de BIC vereist in dit XML bestand? Of zal het ook lukken met enkel de IBAN?
Reputatie 2

Hallo @Niel D

 

Bedankt voor je bericht. Ik vermoed dat je het over 2 verschillende zaken hebt. In eerste instantie, de mogelijkheid om meerdere betalingen tegelijk uit te voeren en anderzijds de mogelijkheid om een .XML-bestand aan te maken van de reeds uitgevoerde betalingen. 

Wij beschikken niet meteen over een voorbeeld van hoe zo’n .XML-bestand is opgebouwd. Wel kan ik jou aanraden van even contact op te nemen met onze helpdesk Easy Banking Business. Zij beschikken over de nodige expertise wat betreft de functionaliteiten in Easy Banking Business en kunnen samen met jou bekijken wat er mogelijk is. Je kan hen éénvoudig telefonisch bereiken van maandag tot vrijdag van 8 tot 17 uur op 02 565 05 00. 
 

Fijne dag!


Groetjes, 

Eschauma

 

Reageer