was0372 bij overschrijving via Easy Banking App

  • 30 March 2020
  • 5 reacties
  • 903 Bekeken

Beste,

Elke keer als ik een betaling wil doen komt er op dat een probleem is met de app en dat ik later moet proberen fout  was0372


5 reacties

Hey @Rudy servranckx,

Is dit wanneer je een overschrijving wilt doen of een betaling via het Bancontact gedeelte van onze app?

Groetjes,

Lieze

Beste,

Dit is wanneer ik een overschrijving wil doen.

 

groetjes Rudy

Reputatie 7

@Rudy servranckx 

Ik heb je vraag even in een apart onderwerp geplaatst zodat we het makkelijker op kunnen volgen.

 

Krijg je die foutmelding bij alle overschrijvingen, of slechts overschrijvingen naar een bepaalde rekening? 

Verschijnt ze bij alle overschrijvingen, dan bel je ons best even op 02 762 60 00 zodat we je rekening na kunnen kijken.

Krijg je die boodschap enkel bij overschrijvingen naar een bepaalde rekening, dan gaat het om een probleem bij de begunstigde. Je kan die persoon in dat geval best even contacteren om na te gaan of het nummer nog klopt en of hij weet heeft van problemen (zo niet, dan dient die persoon zijn eigen bank even te bellen).

Loopt het fout bij een overschrijving naar een eigen spaarrekening, dan is het mogelijk een spaarrekening met een jaarlijkse stortingslimiet. Bijvoorbeeld Woonsparen of de Hello4You-spaarrekening (beiden 6.000 EUR per jaar) of Ster Spaarrekening (9.000 EUR per jaar). Eens die limiet bereikt is, kan je er dat jaar niet meer op storten. Ook opnames zorgen er niet voor dat je opnieuw kan storten. Je kan wel op een andere spaarrekening blijven storten.

Ik probeerde mijn bpost account te activeren met jullie banken en ik heb het zelfde bericht die heeft gezegd dat”U voerde een fout e-handtekening in. Doet u het even opnieuw?(WAS0372)” .

Ik ben er vast en zeker dat mijn info juist is !!!! 
wat is er aan de hand!! Ik probeerde van 4 dagen om mijn account te activeren want ik heb echt voor het nodig om mijn huur prijs te betalen!!!

Reputatie 4

Hallo @samia.al,

Onze excuses voor dit ongemak.

Er zijn helaas klanten die nog connectieproblemen ervaren. Je kan voor hulp dan bellen naar het volgende telefoonnummer: 02 433 40 07.

Op die manier kan verder onderzocht worden waarom je nog problemen ervaart bij het aanmelden.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer