Beantwoord

Welcome pack

• 10 september 2019
  • 2 reacties
  • 267 Bekeken

• Net gestart
  • 0 reacties
Hoi, ik had graag een Welcome pack aangevraagd voor mijn zoon van 14. Kan dit online? Volgens de website duurt dit maar 5 min. maar ik wordt dan doorverwezen naar mijn bankapp en daar vindt ik nergens meer de info over Welcome pack... 😒. Toch op kantoor aanvragen, of mis ik iets?
icon

Beste antwoord van YannickB 11 september 2019, 08:32

Hoi Lie,

Een Welcome Pack kan je online openen op voorwaarde dat je zelf al klant bent en dat je een actief Easy Banking-contract op jouw naam hebt. Je kan dat doen via deze pagina. Lukt dat, of krijg je nog steeds een foutboodschap?

Ben je nog geen klant, dan kan je zoals @Alexander zei inderdaad best even in een kantoor binnen springen. Maak je liever een afspraak, dan kan dat via 02 762 60 00.

Groetjes.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Als je in cirkeltjes blijft draaien dan is het best van eens langs te gaan in uw kantoor.
Reputatie 6
Hoi Lie,

Een Welcome Pack kan je online openen op voorwaarde dat je zelf al klant bent en dat je een actief Easy Banking-contract op jouw naam hebt. Je kan dat doen via deze pagina. Lukt dat, of krijg je nog steeds een foutboodschap?

Ben je nog geen klant, dan kan je zoals @Alexander zei inderdaad best even in een kantoor binnen springen. Maak je liever een afspraak, dan kan dat via 02 762 60 00.

Groetjes.

Reageer